Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@22:51:14 GMT

پیش‌فروش اینترنتی Huawei P30 lite آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۸۲۷

پیش‌فروش اینترنتی Huawei P30 lite آغاز شد

هوآوی چند روز پیش به طور رسمی از دو گوشی‌ Huawei P30 lite و Huawei P30 Pro در ایران رونمایی کرد.

مشخص شد دستگاه P30 lite را می‌توان به صورت آنلاین پیش‌خرید کرد. توجه داشته باشید که تعداد این پیش فروش محدود است و روزانه تعدادی برای سفارش گذاری در وبسایت مربوطه باز می شوند. اما روند این پیش‌خرید چگونه است؟


قدم به قدم تا مرحله نهایی
در اولین قدم وارد سایت p30series.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir شوید و بعد از انتخاب شهر، فروشگاه‌هایی را انتخاب کنید که هنوز موجودی گوشی‌شان به پایان نرسیده‌است. بعد از این مرحله به صورت حضوری به فروشگاه مورد نظرتان بروید که آدرس آن در وبسایت موجود است و با کمک فروشنده مراحل بعدی را بگذرانید. ابتدا روی گزینه «ثبت نام برای پیش‌فروش» کلیک کنید. در مرحله بعد با کدی که با نام «کد فروشگاه» از فروشنده می‌گیرید، اطلاعات شخصی‌تان را ثبت کنید، توجه کنید که تا 4 خردادماه وقت دارید. بعد گذراندن این مرحله، لینک تایید از طریق پیامک و ایمیل برای شما در روز 4 خردادماه ساعت 20:30 ارسال می‌شود. با تایید این لینک مراحل ثبت نام به پایان می‌رسد و به شما اطلاع داده‌می‌شود چه روزی می‌توانید برای دریافت گوشی مورد نظرتان به همان فروشگاه مراجعه کنید.


اما قبل از هر چیز به چند نکته مهم توجه کنید: هر فروشگاه تعداد محدودی سهمیه پیش‌فروش گوشی دارد و بعد از اتمام آن دیگر قابل تمدید نیست. همچنین اگر جزء اولین نفراتی باشید که موفق به تکمیل ثبت نام می‌شوند، به شما بن هدیه تعلق می‌گیرد. این بن هدیه هم مانند خود گوشی‌ها محدودیت دارد و اگر دیر بجنبید ممکن است زودتر از آنچه‌که فکر می‌کنید به پایان برسد. در زمان مراجعه برای خرید، حضور شخص ثبت‌نام‌کننده به همراه کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت وجه الزامی است.
پیش‌بینی هوآوی برای تحویل گوشی و هدایای شما بین 6 تا 9 خرداد است.


گوشی‌ برای جوان پسندان
همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم در حال حاضر فقط گوشی Huawei P30 lite برای پیش‌خرید در دسترس است. اما این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد؟


HUAWEI P30 Lite گوشی میان‌رده‌ است که امکانات آن دست‌کمی از گوشی‌های پرچم‌دار ندارد. برای مثال می‌توان به دوربین سه‌گانه آن اشاره کرد که از ویژگی‌هایی مانند هوش مصنوعی و عکاسی زاویه‌باز پشتیبانی می‌کند. با این ویژگی‌ها، گوشی به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویری زیبا و به‌یادماندنی را ثبت کنید. این دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی 24مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج است. درون این گوشی هم تراشه مجهز به هوش مصنوعی Kirin 710 در کنار سیستم‌ عامل EMUI 9.0.1 مشغول پردازش است و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی آن هم بهترین تجربه را برای کاربران رقم می‌زند.


اما مهم‌تر از همه این موارد، دوربین سلفی این گوشی است که می‌تواند تجربه شما را از گرفتن عکس‌های سلفی متحول کند. دوربین جلوی این دستگاه از نوع MP AI Selfie Superstar Camera32 است و سلفی‌های شما را مانند عکس‌هایی که در استودیوهای مجهز عکاسی گرفته می‌شود، ثبت می‌کند. این دوربین با ویژگی AI Beautification، زیبایی‌های کاربر را بالاتر می‌برد و با قدرت لنز 32 مگاپیکسلی‌اش تصاویری را ثبت می‌کند که حتی وقتی زوم می‌کنید، کیفیت تصویر پایین نمی‌آید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیش فروش هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن