Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشاره مسی به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 2014/15 بود که منچسترسیتی در نیوکمپ به بارسا باخت و حذف شد.

طرفداری - جیمز میلنر، هافبک لیورپول از عصبانیت شدید لیونل مسی نسبت به حرکت او در دیدار دو تیم پرده برداشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری لیورپول توانست باخت 3-0 در نیوکمپ را با یک برد تاریخی 4-0 در آنفیلد جبران کرده و راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی رفت دو تیم، مسی و میلنر روی یک صحنه برخورد نسبتا شدیدی داشتند که باعث شد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا روی زمین بیفتد و داور خطای میلنر را اعلام کند. ظاهرا مسی از میلنر بابت خطای بدون توپش بسیار عصبانی هم بوده تا جایی که در تونل نیوکمپ با این بازیکن درگیری لفظی پیدا کرده است.

به گزارش لیورپول اکو، میلنر می‌گوید:

او خوشحال نبود. بین دو نیمه وقتی از تونل نیوکمپ پایین می‌رفتیم، به زبان اسپانیایی حرف‌های زیادی به من می‌زد. به من می‌گفت "بورو". در انگلیسی معمولا این کلمه را به الاغ ترجمه می‌کنند ولی در حالت کلی در فوتبال اسپانیا به کسی اطلاق می‌شود که مدام این طرف و آن طرف می‌رود تا بازیکنان حریف را بزند. از مسی پرسیدم آیا رو به راه است؟ ولی فکر کنم متوجه نشد و رو به راه هم نبود. فکر می‌کنم او نمی‌دانست من حرف‌های اسپانیایی‌اش را می‌فهمم.

مسی بعد به من گفت روی من خطا کردی چون قبلا به تو لایی زده‌ام. در اینجا دیگر او را ترک کردم و راهی رختکن شدم. ببینید من فقط می‌توانم از مسی تحسین کنم. او این حق را به دست آورده که هر چه می‌خواهد‌، بگوید. من از مسی لایی خوردم و این صحنه میلیون‌ها بار پخش و تکرار شده است. اولین بازیکنی نبودم که از مسی لایی می‌خورد و آخرینش هم نخواهم بود. مسی بازیکنی باورنکردنی است. ولی در مواجهه با این دست بازیکنان باید به آنها نشان دهید که می‌خواهید مقابلشان بایستید و سر جایتان هستید. قصد شما ضربه زدن به او نیست ولی فوتبال ورزشی درگیرانه است و وقتی مسی در حال چرخاندن توپ و بازی است، شما می‌خواهید حرکت او را متوقف کنید. این بخشی از بازی است؛ قسمت روانی قضیه.

گفتنی است میلنر زبان اسپانیایی را هم بلد است و به گفته خودش هر روز در منزل با فرزندانش به این زبان صحبت می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، آتیلا پسیانی از پیشگامان تئاتر تجربی‌ست و چیزی حدود ۸۰ فیلم سینمایی در کارنامه بازیگری‌اش به چشم می‌آید؛ از نقش‌آفرینی برای بهرام بیضایی و تهمینه میلانی تا ابراهیم حاتمی‌کیا و بهروز افخمی.

آتیلا پسیانی که با بازی در «محله بر و بیا» خالق خاطرات دوست‌داشتنی برای دهه شصتی‌ها بود، در تمامی سال‌های بلند فعالیت هنری خود در گونه‌های رنگارنگِ جدی تا کمدی به ایفای نقش پرداخت، نقش‌هایی که نمود آن‌ها در فیلم‌های بسیاری پیدا بود.

«کشتی آنجلیکا»، «دو فیلم با یک بلیت»، «مسافران»، «خاکستر سبز» و «روز شیطان» از جمله آثاری بود که او از میانه دهه شصت تا سال ۷۳ در آن‌ها نقش‌آفرینی کرد. تا بعد از آن نوبت به همکاری با رسول ملاقلی‌پور و تهمینه میلانی در فیلم‌هایی چون «هیوا»، «دو زن» و «نسل سوخته» برسد. بعد از آن بود که در حوالی سال ۸۰ نوبت به همکاری‌اش برای بازی در آثار فریدون جیرانی و کمال تبریزی در فیلم‌های «آب و آتش»، «شام آخر» و «گاهی به آسمان نگاه کن» رسید.

فرزاد موتمن که آتیلا پسیانی سابقه بازی در دو فیلم او به نام‌های «آخرین‌بار کی سحر را دیدی» و «صداها» را دارد، بازی این هنرمند عرصه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون را تکنیکی و با تمرکزی بالا در صحنه می‌خواند که قادر بود نقش‌های پیچیده و روانشناختی را به گونه‌ای ادراک‌پذیر ایفا کند.

گرچه «کما» ی آرش معیریان فیلمی در ژانر کمدی به‌شمار می‌رفت، اما پسیانی ایفاگر نقش جدی در آن بود تا در «اسپاگتی در ۸ دقیقه» توانایی‌های بازی در زمینه کمدی را نیز به رخ بکشد. بازی در «آتش بس»، «پاداش سکوت»، «یک عاشقانه ساده»، «پل چوبی»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «غلامرضا تختی» و «سیانور» را از جمله دیگر نقش‌آفرینی‌های به یاد ماندنی این بازیگر فقید می‌توان خواند.

آتیلا پسیانی که آخرین نقش‌آفرینی او بازی در مجموعه «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی بود، بعد از مدتی مبارزه با بیماری سرطان، در میانه نخستین ماه پاییزی سال ۱۴۰۲ دیده از سرای ناپایدار فرو بست.

کد خبر 848317 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)