Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه اعتکاف می‌تواند تأثیرگذارترین برنامه فرهنگی، تربیتی در حوزه خودسازی باشد، افزود: اعتکاف ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر همدان در سه مرحله طی روز‌های ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۷، ۲۸، ۲۹ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری اعتکاف گروه دانشجویی و دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: مناطق پیش بینی شده برای اعتکاف دهه پایانی ماه رمضان، ۳ منطقه در همدان، ۴ منطقه در کبودراهنگ، ۲ منطقه در ملایر، یک منطقه در رزن، ۲ منطقه در تویسرکان و ۲ منطقه در شهرستان بهار است.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برای این مراسم دعوت شده است، گفت: ختم صلوات، عصر با شهدا، ختم قرآن، مناجات شب و شب‌های احیا از برنامه‌های اعتکاف در سالجاری است.

صلواتیان افزود: محافل انس، پاسخ به شبهات و احکام، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تاریخ اسلام و تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی از دیگر برنامه‌های اعتکاف است.

انتهای پیام/ب

برگزاری اعتکاف دانشجویی و دانش آموزی در همدان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتکاف ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز