Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@17:27:05 GMT

بشار رسن با ۳۵۰.۰۰۰ دلار در تیم برانکو ماندنی شد!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۵۰۰۱

ساعت24 - یکی از دغدغه‌های این روزهای هواداران پرسپولیس ماندن یا رفتن بشار رسن است.

بشار رسن، هافبک تکنیکی و بازیسازی که برانکو ایوانکوویچ هم روی تمدید قراردادش اصرار دارد وقتی چند روز پیش و قبل از سفر به عراق بشار رسن به دفتر باشگاه و ملاقات ایرج عرب رفت اتفاق دیگری رخ داد. 


هافبک عراقی به قول خودش با دست خالی دفتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و سپس استوری عجیبی گذاشت که بوی خداحافظی می‌داد!

در پی این ماجرا ایرج عرب هم مصاحبه کرد و از هواداران خواست احساسی عمل نکرده و در فضای مجازی قیمت بازیکنان را بی‌دلیل بالا نبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش‌تر نیز حرف‌های مشابهی زده و مدعی شده بود قیمت وینفرد شفر سرمربی آلمانی را هواداران استقلال در فضای مجازی بیش از اندازه بالا بردند. 

در همین گیر و دار اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بشار رسن مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای یک فصل از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است. همچنین عنوان شد باشگاه پرسپولیس حاضر است فقط ۴۰۰ هزار دلار به هافبک عراقی بپردازد و بشار رسن نیز ۱۵۰ هزار دلار تخفیف داده و گفته است با کمتر از ۵۵۰ هزار دلار برای یک فصل تمدید نخواهد کرد. 


بشار رسن به عراق رفت و دیروز اما از زبان یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس شنیدیم او با این تیم توافق کرده و حتی قرارداد داخلی نیز بسته است. 

گویا رقم قرارداد جدید ۳۵۰ هزار دلار با آپشن قهرمانی است که این رقم نسبتاً معقولی برای بازیکن کلیدی پرسپولیس و مهره مورد اعتماد برانکو است. این خبر می‌تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد که بالاخره باشگاه موفق شد ستاره عراقی خودش را با مبلغی نصف خواسته اولیه بشار رسن در این تیم نگه دارد. 

تجربه آسیایی بشار می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا کمک شایانی به پرسپولیس کند و برانکو هم روی همین اصل اصرار زیادی به حفظ هافبک عراقی داشت. 

در سیستم ۲-۴-۴ لوزی برانکو، بشار رسن نقشی ویژه دارد و حالا خیال مرد کروات برای فصل آینده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا راحت‌تر می‌شود. بشار البته قرار است دوران نقاهت خود را در عراق (و شاید قطر) سپری کرده و سر وقت و به موقع به تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل پرسپولیس اضافه شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!

همشهری آنلاین: اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد