Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکه می‌گوید همواره قهرمانی در لیگ یعنی فصل خوب.

طرفداری - جرارد پیکه، مدافع بارسلونا به شکست این تیم مقابل والنسیا واکنش نشان داد.

بارسا دیشب در آخرین بازی فصل در فینال کوپا دل ری به والنسیا باخت تا هم دستش از ثبت یک رکورد تاریخی 5 قهرمانی متوالی در جام حذفی کوتاه بماند و هم با تردیدهای فراوان به استقبال تابستان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا امسال تنها یک لالیگا برد.

به گزارش موندو دپورتیوو، پیکه پس از بازی گفت:

هیچ بهانه‌ای الان پذیرفته نیست و ارزشی هم ندارد. ما بارسلونا هستیم و موظف به بردن همه بازی‌ها و جام‌ها به خصوص این فینال مقابل والنسیا. والنسیا سه بار به محوطه جریمه ما رسید و دو گل زد. ما هم تلاش کردیم گل بزنیم ولی آنها در زمین خودی تجمع کرده بودند. از واکنشی که تیم در نیمه دوم از خودش نشان داد، خوشحالم. مسی به تیر کوبید؛ ویدال موقعیت خیلی خوبی داشت و بعد هم که گل از راه رسید. می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی نشد و حالا باید به والنسیا تبریک بگوییم که شایسته قهرمانی بود.

فصل خوبی بود چون هر وقت لیگ را می‌برید یعنی فصل خوبی داشته‌اید. با این حال انتظارات در چند هفته اخیر خیلی بیشتر از این‌ها بود که البته برآورده نشد. حالا با کامی تلخ با فصل خداحافظی می‌کنیم چون می‌دانیم که اوضاع می‌توانست بسیار بهتر از این رقم بخورد. آینده والورده؟ تصمیم گیری در این رابطه بر عهده ما نیست. بارها گفته‌ایم که دوست داریم او به کارش ادامه دهد چون فوق العاده بوده است ولی تصمیمش با ما نیست.

حالا یک تابستان طولانی فرصت داریم تا ببینیم چه اشتباهاتی کردیم و در چه زمینه‌هایی می‌توانیم بهتر از امسال کار کنیم. سال بعد هم هدف و تلاش باید در راستای کسب همه جام‌ها باشد. به جز بررسی عملکرد تیمی، باید به صورت فردی هم آنالیزی صورت بگیرد تا بدانیم کجا می‌توانیم بهتر از این کار کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست

به گزارش قدس آنلاین، حمید درخشان ، در ارزیابی از وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی با تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خوبی دارد. ممکن است تا حدودی بازی برای پرسپولیس سخت باشد به دلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود و بازیکنان آلومینیوم انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل پرسپولیس دارند. به هر صورت چون حذفی است و با سایر بازی‌ها فرق می‌کند، تیم‌ها باید خیلی با احتیاط و تمرکز بالا بازی کنند تا از گردونه بازی‌ها خارج نشوند.

وی افزود: بازی با آلومینیوم بازی راحتی برای پرسپولیس نیست اما این توانایی را دارد که در اراک، آلومینیوم را شکست دهد تا مدعی قهرمانی جام حذفی نیز باشد چون توانایی‌های خوبی دارد و رو به جلو حرکت می کند و هماهنگ‌تر شده است. هرچند کار سختی را پیش رو دارد اما شکست این تیم غیرممکن نیست و می‌تواند از این میدان نیز پیروز بیرون بیاید.

این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه همیشه آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس در بازی خانگی بوده گفت: همیشه این طور نبوده، پرسپولیس بعضی وقت‌ها در شرایط بدی به این تیم خورده که سبب گره خوردن بازی شده است آن هم در شرایط بد پرسپولیس. در شرایط خوب پرسپولیس این تیم همیشه بازی را برده و این طور نبوده که پرسپولیس را اذیت کند.

درخشان خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و پرسپولیس قطعا بازی سختی برابر این تیم خواهد داشت. امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهد تا به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کند. درست است که پرسپولیس شرایط خوبی دارد اما عالی نیست؛ اشکالاتی دارد که امیدوارم تا روز بازی برطرف شود اما در مجموع پرسپولیس الان بخت زیادی برای برد دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که قصد قهرمانی دارد باید در تمام جام‌ها موفق عمل کند و تمرکزش تنها برای پیروزی در یک جام نباشد. این طور نیست که بگوییم لیگ برتر را جدی بگیرید اما برای جام حذفی برنامه نداشته باشید. فلسفه قهرمانی این است که در تمام جام‌ها موفق عمل کنی.

وی در پایان در خصوص تیم آلومینیوم نیز گفت: آلومینیوم تیم خوب، جوان و دونده‌ای است و انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد و مطمئنا کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد اما پرسپولیس می‌تواند برنده دیدار باشد.

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است