Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی رئیس واحد رامسر در این دیدار گفت: تجلیل و قدردانی از مدافعان حرم وظیفه ماست زیرا به برکت خون شهیدان و مدافعین حرم است که اکنون محور مقاومت هنوز پابرجا مانده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با بیان اینکه امروز جانبازان و شهدای مدافع حرم به‌عنوان بهترین الگو و اسوه برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی محسوب می‌شوند: اگر جان فشانی، فداکاری و از خود گذشتگی مدافعین حرم در خاک سوریه نبود این جنگ به خاک ایران کشانده می شد و ما آرامش و امنیت امروز را مدیون رشادت های این عزیزان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین یوحنا جانباز مدافع حرم که در نبرد با گروهک تکفیری داعش در سوریه به فیض جانبازی نائل شده است، در این دیدار به بیان خاطراتی از حضور خود در جبهه نبرد با تکفیری‌ های داعش در سوریه پرداخت.
حسین یوحنا سه دوره و هر بار به مدت 45 روز برای دفاع از حریم آل‌الله و حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد که در اثر اصابت ترکش به وی از ناحیه پیشانی، چشم، دست و پا مجروح شد.

در این دیدار صمیمی رئیس واحد رامسر به رسم یادبود با تقدیم هدیه و لوح سپاس از جانباز مدافع حرم قدردانی کرد.

312 / 167 مدافع حرم واحد رامسر حسین یوحنا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدافع حرم واحد رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دیدار بارزانی با حسین امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد