Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن صناعتی عضو شورای اسلامی شهر بوکان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  از آغاز مرحله طراحی و انتخاب مشاور پروژه احداث پایانه جامع مسافربری این شهر در مسیر جاده سد و در نزدیکی کنارگذر در دست احداث بوکان خبرداد.

این عضو شورای شهر بوکان پروسه مکان یابی این طرح را کاملاً کارشناسی عنوان کرد و دسترسی آسان شهروندان به این مسیر ، نزدیک بودن به کنارگذر و تلاش برای جلوگیری از طولی شدن بیشتر شهر را از فاکتور های انتحاب این مکان برای احداث پایانه جامع برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صناعتی گفت: " ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بانکی برای این پروژه تصویب شده که در چند روز گذشته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن در قالب قسط اول این تسهیلات به حساب شهرداری بوکان واریز شده است."

بابک رستم پور شهردار بوکان نیز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  از تلاش شهرداری برای تبدیل این پایانه به یک اِلمان شاخص شهر بوکان و یک جاذبه گردشگری و مسافربری در آینده خبرداد.

به گفته رستم پور این طرح در زمینی به مساحت ۳ هکتار اجرا می شود و شامل دو فاز اجرایی می باشد؛ فاز اول آن شامل احداث ساختمان پایانه، سالن های انتظار ، دفاتر شرکت های مسافربری و محوطه سازی جهت بهره برداری مسافربری و فاز دوم آن نیز شامل احداث ٤۰ باب فروشگاه ، ۳۰ باب فروشگاه موادغذایی وکادوئی ، آرایشگاه ، مرکز باربری و حمل ونقل کالا ، کارواش ، مراکز تعمیرات و خدمات خودرو و کمپ گردشگری به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع است.

او تاکید کرد که ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تصویب شده برای این طرح، تنها برای اجرای فاز اول آن اختصاص می یابد و اظهار امیدواری کرد که فاز دوم آن با مشارکت بخش خصوصی و شرکت های مسافربری فعال در بوکان احداث شود.

شهردار بوکان در پایان اذعان کرد که در صورت بهره برداری از این پایانه جامع، کلیه ی پایانه های مسافربری فعال در سطح شهر بوکان به پایانه جدید منتقل می شوند؛ همچنین ساختمان پایانه مسافربری بلوار میاندوآب نیز به یکی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری اختصاص داده می شود.

انتهای پیام/م

پایانه جامع مسافربری در بوکان احداث می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران