Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رضا حسینی در جلسه هماهنگی واردات دام زنده که امروز در استانداری برگزار شد، از واردات  دام زنده خبر داد و اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده این واردات دام زنده از اواخر هفته جاری توسط شرکتی از ترکیه و به میزان 14 هزار تن در ماه خواهد بود که به ترتیب اولویت کشتارگاه خوی و ارومیه برای ذبح و توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مرز دراستان گفت: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیتی و دارا بودن مرز طولانی با سه کشور خارجی دارای امتیاز و ویژگی های شاخص و استراتژیک است ولی تاکنون از این ظرفیت و پتانسیل، استفاده چندانی نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد : واردات این محوله های دام زنده درراستای پایین آمدن قیمت گوشت در بازار و همچنین معرفی ظرفیت مرزهای استان انجام می شود که در مرحله اول در استان توزیع می شود و در مراحل بعدی با گسترش بازار به استانهای دیگر کشور نیز صادر خواهد شد.

گفتنی است مصرف سالانه گوشت قرمز در آذربایجان غربی 36 هزار تن و روزانه 49 تن است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رضا حسینی دام زنده گوشت گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام