Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جنتی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهرضا با توجه به انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی به عنوان یکی از اعضای ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Senior Member) منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن جنتی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهرضا و مشاور شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه با توجه به انجام فعالیت‌های حرفه ای، علمی و پژوهشی به عنوان یکی از اعضای ارشد این انجمن معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معرفی این انجمن به شرح زیر است:
انتخاب عضو ارشد انجمن جهانی مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Senior Member) نیازمند تجربیاتی است که نمایانگر رشد حرفه‌ای متقاضی باشد. از دیگر شرایط متقاضی جهت ارتقا به مرتبه Senior Member این است که فرد می‌بایست به مدت حداقل ۱۰ سال در زمینه مورد نظر فعالیت حرفه‌ای داشته و حداقل ۵ سال دارای عملکرد برجسته باشد.

عضویت در انجمن مهندسان برق و الکترونیک IEEE، شامل چند رده از عضو دانشجو (Student Member) تا عضو فلو (IEEE Fellow) می‌باشد.   ارتقای رده عضویت تا رده عضو کامل (Full Member) با توجه به پرداخت حق عضویت و سنوات شخص صورت می‌گیرد، اما دستیابی به دو رده آخر عضویت، یعنی عضو ارشد (Senior Member) و عضو فلو (Fellow Member) فقط انتصابی بوده و منوط به دستاورد‌های شایان علمی و اجرایی در حیطه تخصصی فرد می‌باشد.

شایان ذکر است؛ انجمن مهندسان برق و الکترونیک IEEE با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت حرفه‌ای و بیش از ۴۲۰ هزار عضو، بزرگترین انجمن تخصصی مهندسی برق در دنیا می‌باشد.   این انجمن در سال ۱۹۸۴ با ادغام دو انجمن مهندسان رادیو و انجمن مهندسان برق آمریکا شکل گرفت که قدمت مورد اخیر به سال ۱۸۸۴ باز می‌گردد. از موسسان و روسای پیشین این انجمن و انجمن‌های مادر آن، می‌توان به دانشمندان شاخصی همچون تامسون، الکساندر گراهام بل، نیکولا تسلا و توماس ادیسون نام برد.   در حال حاضر این انجمن دارای عضو در بیش از ۱۶۰ کشور جهان می‌باشد که نیمی از این افراد از خارج از ایالات متحده هستند. بخش ایران این انجمن با بیش از ۳ هزار عضو و ۵۰ سال سابقه تأسیس، از فعال‌ترین بخش‌های این انجمن به شمار می‌آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن جنتی دانشگاه شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی

به نظر من قطعاً حکم اعدام ⁧ #توماج_صالحی⁩ در دیوان عالی کشور نقض خواهد شد. ‏اما ضروری است دستگاه قضا چاره‌ای بیندیشد در خصوص برخی شعب مجازات‌گرا که اینگونه سخاوتمندانه احکام سنگین صادر و برای مردم و کشور و سیستم قضایی هزینه تولید می‌کنند. ‏خوانندگی و افساد فی الارض؟!

دیگر خبرها

  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک