Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، هوشنگ بازوند روز چهارشنبه اول خرداد ماه در دیدار با روح اله خدارحمی، با اشاره به وفاق و همدلی میان آحاد مردم و مسئولان در رسیدگی به امور مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، از خانواده بزرگ این بانک تشکر و قدردانی و به پاس این حمایت های دلسوزانه لوح و تندیس به مدیرعامل بانک کشاورزی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که داور ماهی کار و فرهاد فنودی اعضای هیئت مدیره و جمعی دیگر از مدیران این بانک حضور داشتند،موانع پرداخت تسهیلات در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعم از شهری و روستایی بررسی و در باره راهکارهای اجرایی آن بحث و تبادل نظر شد.

بر اساس این گزارش،مدیرعامل بانک کشاورزی نیز با اعلام آمادگی این بانک برای رسیدگی به مناطق زلزله زده، بر حمایت از هموطنان آسیب دیده این مناطق تأکید و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همکاری میان دستگاه های اجرایی برنامه های پیش بینی شده در این مناطق تحقق یابد.

درپی متن این لوح را مشاهده می فرمایید:

ارجمند گرامی جناب آقای خدارحمی

مدیرعامل محترم بانک کشاورزی

بی تردید پیشبرد برنامه های کلان و عظیم به ویژه در حوزه مدیریت بحران تنها در سایه همدلی و وفاق میان آحاد مردم و مسئولین میسر خواهد شد.برخود لازم می دانم صمیمانه ترین مراتب قدردانی خویش را به خاطر حضور به موقع،گرم و گرانسنگ حضرت عالی در میان مردم زلزله زده استان کرمانشاه و تلاش ارزنده تان برای کاهش آلام و مشکلات ایشان ابرازنمایم.به یقین مردمان سختکوش و صبور دیار کرمانشاه که همواره به عنوان مرزداران لایق و سربلند ایران عزیز اسلامی مورد مهر و عطوفت هموطنان عزیز بوده اند،نام وخاطره مهربانی آنان را که در این روزهای دشوار دوشادوش و در کنارشان بوده اند از یاد نخواهند برد. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در پی بارندگی‌های اخیر در سطح استان، جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آبگرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات این جمعیت به هم‌استانی‌ها در پی بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در پی هشدار نارنجی هواشناسی و مدیریت بحران استان، به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: به نسبت شدت بارش‌ها، مشکلات استان کمتر بود به طوری‌که در این چند روز بارش؛ جمعیت هلال احمر با امدادرسانی به ۶ مورد آب گرفتگی به ۱۲۲ نفر در قالب ۲۶ خانوار امدادرسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به امدادرسانی به ۵ حادثه کوهستانی و جاده‌ای ناشی از بارندگی‌ها، گفت: امداد رسانی‌ها در منطقه سر فیروزآباد شهر کرمانشاه، عشایر دالاهو، ازگله ثلاث باباجانی، روستاهای اسلام‌آباد غرب و… بوده است.

وی، از آماده‌باش هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در راستای پیش‌بینی بارندگی طی هفته‌جاری در آماده‌باش کامل هستیم.

کد خبر 750530

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت