Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با رصد اطلاعاتی ۴۶۸ دستگاه استخراج پول مجازی در سواحل دلوار تنگستان با تلاش ماموران دریابانی استان بوشهر کشف شد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان، با تاکید بر اجرایی شدن شعار امسال مبنی بر رونق تولید اظهار داشت: کالای قاچاق یکی از راههای جلوگیری از رونق تولید است که در این راستا مقابله با قاچاق در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به اینکه برای برخوردبا قاچاقچیان فعالیت شبانه‌روزی می‌شود خاطر نشان کرد: دریابانی استان بوشهر با استقرار پایگاه‌ها متعدد در سواحل استان بوشهر و وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته در برخورد با قاچاق قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از وجود شناورهای پیشرفته در آبهای خلیج فارس برای برخورد با متخلفان خبر داد و بیان کرد: در این راستا جابه‌جایی کالاها و محموله‌های قاچاق در محدوده استان بوشهر مورد رصد دریابانی قرار می‌گیرد.

وی بر ضرورت حمایت از حقوق مرزنشینان تاکید کرد و افزود: دریابانی استان بوشهر ضمن کنترل نوار ساحلی و مرزی، در ارائه خدمات و حمایت لازم از حقوق ساحل نشینان از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اشاره به کشف دستگاه‌های استخراج پول مجازی در سالحل تنگستان افزود: با رصد اطلاعاتی 468 دستگاه استخراج پول مجازی در سواحل دلوار تنگستان با تلاش ماموران دریابانی استان بوشهر کشف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ها که براساس بررسی‌های کارشناسی 23.4 میلیارد ریال ارزش دارند، از یک فروند شناور در دلوار تنگستان کشف شده است.

دریابانی استان بوشهر 23 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد 870 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد 500 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد

وی با بیان اینکه در این عملیات یک فروند شناور توقیف و 2 تن متهم دستگیر شدند گفت: برخورد با قاچاق کالا در اولویت قرار دارد و در این راستا فعالیت دریابانی شبانه‌روزی است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با رصد فعالیت قاچاقچیان موفق به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در محورهای مواصلاتی استان شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۱۷ عدد انواع لوازم خانگی شامل لباسشویی، تلویزیون، اتوبخار و موتور کولر گازی کشف شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آنها حدود سه میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات‌ها بیان کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

کد خبر 6088593

دیگر خبرها

  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی