Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در نخستین جلسه با مسوولان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان فارس، گفت: بر اساس ماده‌ی ۱۱ قانون مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ادارات و نهاد‌های قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و شهرداری‌ها و مؤسسات عمومی موظفند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه‌ی مراحل تأکید می‌کنیم.

صحرائیان، بی‌طرفی، اشراف اطلاعاتی، امنیت، دفاع از حق انتخاب‌شوندگان و انتخاب‌کنندگان و رعایت مر قانون از وظایف دست اندرکاران انتخابات عنوان کرد و افزود: مهمترین وظیفه فرمانداری ویژه برگزاری سالم انتخابات است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی ظالمانه سعی دارد بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند و بذر تفرقه را در جامعه بپاشد، باید در سایه همدلی و اتحاد و ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی، دشمنان کوردل را از تحقق توطئه هایشان مایوس کنیم.

وی بیان کرد: صیانت و امنیت آراء رای دهندگان و منتخبین باید ماموریت اصلی برگزار کنندگان انتخابات باشد.

صحرائیان یادآور شد: برای اجرای قانونمند انتخابات آموزش مستمر و جدی دست اندرکاران و مجریان برای آشنایی با قانون در شهرستان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این جلسه بر لزوم توجه به تأمین نیرو‌ها و تجهیزات موردنیاز، رصد فضای مجازی، توجه به تهدید‌ها و بهره‌گیری از فرصت‌های آن، تفکیک قانون و در دسترس بودن وظایف قانونی برای هر یک از دست اندرکاران برگزاری انتخابات را مورد تاکید و مد نظر قرار داد.
انتهای پیام/م

رصد فضای مجازی برای جلوگیری از تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر