Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@06:22:06 GMT

اسیدپاشی در حکم افساد‌فی‌الارض می شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۷۱۹۵

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز یک ماده اعاده شده از صحن مجلس مربوط به قانون تشدید مجازات اسیدپاشی هم بررسی و یک بند الحاقی به ماده یک این قانون اضافه شد. آفتاب‌‌نیوز : حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون حقوقی گفت: جلسه امروز کمیسیون به اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی دیوان عدالت اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی کمیسیون قضایی مطرح کرد: در این جلسه ماده ۱۳ تا ۱۸ این قانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از سوی اعضای کمیسیون رای آورد و تصویب شد.
وی تصریح کرد: این جلسه با حضور نماینده حقوقی و قضایی دیوان عدالت، معاون حقوقی وزارت دادگستری و نمایندگان مرکز پژوهش ها تشکیل شد.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: در جلسه امروز یک ماده اعاده شده از صحن مجلس مربوط به قانون تشدید مجازات اسید پاشی هم بررسی شد و یک بند الحاقی به ماده یک این قانون اضافه شد.
وی در تشریح این بند الحاقی گفت: این بند الحاقی می گوید در صورتی که اسید پاشی به قصد ایجاد ناامنی و ایجاد رعب باشد و منجر به ایجاد ناامنی در محیط شود این عمل در حکم افساد فی الارض محسوب می شود و مرتکب به مجازات مقتضی خواهد رسید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسید پاشی قوه قضاییه فساد فی الارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهرضا، فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به نگهداری، پرورش، خرید و فروش حلزون می‌کرد، با استناد به بند ج ماده ۱۰ و هفت قانون شکار و صید مواد یک و هشت قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و تبصره یک ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی به مرجع قضائی معرفی شد.

تعداد حلزون‌های مربوط به این تخلف به بیش از صد هزار عدد می‌رسید که با تشکیل و ارجاع پرونده، موارد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086728

دیگر خبرها

  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان