Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:44:26 GMT

آئین تودیع و معارفه فرماندار بهارستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۱۴۸

آئین تودیع و معارفه فرماندار بهارستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، «مجتبی خانجانی» عصر یکشنبه طی مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به عنوان فرماندار جدید بهارستان معارفه شد.

مجتبی خانجانی طی سخنانی اظهار داشت: این شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی است که بهره گیری از پتانسیل‌های بهارستان در راستای توسعه این شهرستان می‌توان به خوبی بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر دست پاکی و توجه به اشتغال و حضور پررنگ در منطقه را از اولویت‌ها دانست و عنوان داشت: توجه ویژه به جوانان محرومیت زدایی در شهر و ایجاد فضایی مفرح برای همراهی مردم با سیاست‌های نظام از اولویت‌های دیگر محسوب می‌شود که باید به آن توجه ویژه داشت.

خانجانی در ادامه تشریح ان چه قرار است مدیریت برای مردم انجام دهد را مورد بسیار مهم دیگر عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با برنامه ریزی مناسب و تعامل گام‌های توسعه بیشتر در سطح شهرستان برداشته شود.

فرماندار بهارستان اولویت‌های اقتصادی اجتماعی زیست محیطی و سیاسی را از دیگر موارد مهم مورد توجه دانست و بیان داشت: برای تمام مواردی که توسط فرمانداران و در جلسات شورای اداری پایه گذاری شده است محکم‌تر قدم خواهیم برداشت.

کد خبر 4626904

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بهارستان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آئین سوگواری شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری از روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شد و روز شنبه نیز آئین‌های دسته روی و عزاداری در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

آئین عزاداری و سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) جمعه شب در مسجدها، تکایا و حسینیه‌ها و امام زادگان این منطقه با حضور هیأت‌های مذهبی و دسته‌های سینه زنی برگزار شد و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ این امام همام به عزاداری پرداختند.

همچنین ارادتمندان خاندان اهل ببت (ع) روز شنبه نیز با راه اندازی دسته‌های سینه زنی در خیابان‌های شهرهای مازندران سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری را گرامی می‌دارند.

کد خبر 6096151

دیگر خبرها

  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • آئین نکوداشت مختومقلی فراغی در بجنورد برگزار شد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • آئین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد