Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران پس از کش و قوس های فراوان طبق اعلام فدراسیون به مسابقات جهانی فیجی اعزام می‌شود. کاروان ایران شامل ۱۰ وزنه بردار، دبیر فدراسیون و فقط یک مربی است. محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری توضیحاتی در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه دشواری برای رفتن به محل برگزاری مسابقات داریم

بیرانوند در خصوص مسیر رفتن به فیجی تصریح کرد: بحث‌هایی که پیش از این درباره سفر به فیجی بیان می‌شد ارتباطی با افزایش قیمت ارز ندارد. مشکل اصلی مان، مسیر رفتن به فیجی بود. کشور فیجی در نزدیکی استرالیا است. برای رفتن به این کشور باید ۳ مسیر عوض کنیم. یعنی ابتدا باید به دبی برویم. بعد کره جنوبی و از آن جا عازم فیجی شویم. تازه در آنجا نیز باید با اتوبوس به شهر سوبا محل برگزاری مسابقات برویم.

به ۳ دلیل در ۲ گروه به فیجی می‌رویم

دبیر فدراسیون درباره اینکه چرا تیم اعزامی در ۲ گروه به مسابقات جهانی اعزام می‌شود تصریح کرد: نکته اول به خاطر کنترل هزینه‌ها بود. وقتی سنگین وزن‌ها مسابقات شان دیرتر برگزار می‌شود پس صرفه اقتصادی در این بود که آن‌ها را با گروه اول اعزام نکنیم. نکته دوم بحث خروج از کشور این ورزشکاران است. بعضی از آن‌ها به دلیل مشکل خدمت و بحث‌های دانشگاهی از نهم خرداد اجازه خروج از کشور را دارند و نکته سوم برای این است که سنگین وزن‌های خود را بیهوده خسته نکنیم.

در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم

بیرانوند در مورد این که چرا با تیم اعزامی به جز شاهو جوانمردی شخص دیگری به عنوان کادر فنی با تیم به فیجی نمی‌رود تاکید کرد: باید توجه کنیم که هم اکنون در جنگ اقتصادی هستیم. باید یک سری از مسائل مخصوصا موضوعات مالی را رعایت کنیم. درست است که در این سفر همه بار به دوش جوانمردی مربی تیم ملی جوانان و من است، اما اگر می‌خواستیم یک نفر دیگر از اعضای کادر فنی را با تیم به مسابقات ببریم آن وقت باید یکی از وزنه برداران را کنار می‌گذاشتیم.

همه وزنه برداران شانس کسب مدال دارند

وی در پایان به شانس‌های اصلی کسب مدال در این مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: در طول برگزاری اردوها، وزنه برداران شرایط خوبی داشتند. همه ورزشکاران شانس کسب مدال دارند و در بین وزنه برداران با وجود این که علی داوودی را در سنگین وزن داریم، اما نمی‌توانیم از نام علیرضا یوسفی غافل شویم. در دیگر اوزان نیز از افشین طاهری، امیر عزیزی، روح الله بیرالوند و ... شانس زیادی دارند تا برای کشورمان در این بازی‌ها مدال آوری کنند.

بیشتر بخوانید:

مربی تیم ملی جوانان وزنه برداری: در برخی از وزن‌ها می‌توانیم ۲ مدال کسب کنیم

تیم ملی جوانان وزنه برداری ایران فقط با یک مربی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

رضازاده و باقری ائتلاف کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جونیور در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران  امروز(پنجشنبه - 6 اردیبهشت ماه) در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از 13 سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر‌بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی 19 سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از 11، 13، 15، 17و 19 سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

شب گذشته(چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) نیز ملی‌پوشان کشورمان میهمان سفیر ایران در قطر بودند.

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸