Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان شهر ناپل در نظر دارند در جریان یونیورسیاد ۲۰۱۹، انگیزه بیشتری را برای افزودن ورزش به زندگی روزمره مردم بخصوص در محوطه دانشگاه ایجاد کنند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سی‌امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از 12 تا 23 تیر ماه در ناپل ایتالیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپل در جنوب رم قرار دارد، این شهر پویایی ورزش دانشگاه را با فرهنگ و تاریخ خود به اشتراک گذاشته و  همین ویژگی  است که باعث شده بعد از گذشت 6 دهه از میزبانی یونیورسیاد توسط تورین، دوباره یک شهر ایتالیایی میزبان این مسابقات شود.

 همه ویژگی‌های شهر ناپل به  میراث جهانی ثبت شده آن در  یونسکو و پیتزا فروشی‌هایش خلاصه نمی‌شود بلکه ورزش نیز آن را شهره کرده است. ورزش در سومین شهر بزرگ ایتالیا به یک شیوه زندگی تبدیل شده است. پیاده‌روی در امتداد خیابان‌های معروف و باریک ناپولی و دیدن بازی فوتبال در پیاده‌روی‌ها و در گوشه و کنار  شهر و دیدن طرفداران پرشور در  کافه تلویزیون‌های ناپل زمانی که تیم ناپولی و دیگر تیم‌های این شهر بازی می‌کنند، گواه این مدعا است.

تلفیق ورزش و مراکز تاریخی شهر و اماکن طبیعی مانند ساحل آمالو  می‌تواند برای ورزشکاران دانشگاهی یک منظره زیبا را ایجاد کند.  تصور کنید که برای مسابقات تنیس در جریان یونیورسیاد در کنار ساحل غربی ناپولی بازی کنید و سایه کوه ووزویو در یک طرف و جزیره کاپری در طرف دیگر شما باشد. این منظره به عنوان یک پس زمینه برای انجام یک مسابقه در یونیورسیاد به یادماندنی خواهد شد.

شما از مرکز شهر تا کل منطقه، گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارید تا به صورت تماشاگر ورزشی از دیدن صحنه‌ها لذت ببرید.

میزبان سی‌امین دوره یونیورسیاد  تابستانی 2019  خود را برای اجرای کامل این مسابقات آماده کرده که  یکی از آنها برگزاری مسابقات در مراکز ورزشی مرمت شده در سراسر منطقه کامپانیا است تا لحظات زیبای ورزشی را برای افرادی  که سال‌ها در این مراکز از دیدن ورزش لذت می‌برند، دوباره یادآوری کند.

مسئولان شهر در نظر دارند تا در جریان یونیورسیاد 2019، انگیزه بیشتری را برای افزودن ورزش به زندگی روزمره مردم بخصوص در محوطه دانشگاه ایجاد کنند. این عقیده و تلاش حتی با خاموش شدن شعله‌های مشغل یونیورسیاد 2019، همچنان در شهر ناپل ادامه خواهد داشت. 

توزیع 222 مدال در سی‌امین دوره یونیورسیاد 2019 ایتالیانگاهی آماری به تعداد ورزشکاران سی‌امین یونیورسیاد 2019 در ایتالیا

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود

مراسم یادبود مسعود اسکویی که به صدای ماندگار ورزش رادیو شهره بود، امروز (۱۷ اردیبهشت ماه) در مسجد بلال برپا می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14 و 30 دقیقه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می‌شود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه درگذشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • یک جنگ سرد جدید؟ جنگ جهانی سوم؟ / چگونه می توانیم در این «عصر سردرگمی» حرکت کنیم؟
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام