Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@21:05:59 GMT

اتاق‌های اعتراف به گناه در کلیسا+عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۲۵۵

اتاق‌های اعتراف به گناه در کلیسا+عکس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی کلیسا کلیسای کاتولیک رم کشیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیداری مهم روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۰۰ مهمان ناتینگهام فارست است. سیتیزن‌ها با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم قرار دارد و ناتینگهام فارست با فاصله یک امتیازی نسبت به منطقه سقوط، برای بقا می‌جنگد. گواردیولا در نشست خبری امروزش به فشردگی بازی‌های تیمش اشاره و در مورد کورس قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد.

کورس قهرمانی؟
خیلی هیجان‌انگیز است، دوباره جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر، رویایی است که به حقیقت پیوست. راستش نمی‌توانستم انتظارش را داشته باشم. می‌دانم که همیشه آرزو می‌کنی آنجا باشی، اما اتفاقاتی که در گذشته افتاد و نتایج ضعیف باعث شد شک کنم. من در این فصل فکر می‌کردم شاید نتوانیم این کار را انجام دهیم.

فشردگی بازی‌ها؟
چلسی سند واقعی ما بود که در شرایط سخت هم بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم. ما آماده رقابت نبودیم، اما این کار را انجام دادیم. خوب بازی کردیم؟ نه. در بازی ثبات داشتیم؟ نه. اما ما راهی برای پیروزی پیدا کردیم و به فینال رسیدیم.

یعنی می‌گویید بردن برای شما مهم‌تر از خوب بازی کردن است؟
هیچوقت این را نگفتم. مقایسه اشتباهی است و نباید به آن فکر کرد. وقتی شما ۶۰-۶۵ بازی در فصل انجام می‌دهید، مردم می‌گویند «شما مثل بازی‌های قبلی بازی نمی‌کنید!» غیرممکن است که همیشه در بالاترین سطح بازی کنید، معمولاً در پایان فصل این اتفاق برای ما می‌افتد که تا حدودی عادی است.

فودن بهترین بازیکن فصل است؟
او یکی از آنهاست اما من این احساس را دارم که چیزی که او می‌خواهد قهرمانی لیگ برتر است، اما نمی‌دانم. انتخاب بهترین بازیکن فصل کار من نیست، اما او یکی از آنهاست، قطعا.

بازی مقابل ناتینگهام فارست؟
جو در آنجا غیرقابل باور است. آنها برای بقا می‌جنگند و این بازی را سخت‌تر می‌کند. اما چیزی که بیشتر نگرانش هستم هادسون اودوی، مهاجمان و سلاح‌های آنهاست. فارست بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.

دیگر خبرها

  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!