Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:14:45 GMT

فال روزانه ۶ خرداد ۱۳۹۸ + فال متولدین امروز 6 خرداد 98

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۷۹۵

فال روزانه ۶ خرداد ۱۳۹۸ + فال متولدین امروز 6 خرداد 98

دوست عزیزی که امروز چشم به جهان گشوده ای زادروزت مبارک.

شما فردی آرام،کمک رسان و دارای قلبی بزرگ هستید اما گاهی زودرنج شده و از کاه برای خود کوه می سازید.امسال فرصت های شغلی برای شما پیش خواهد آمدکه باعث افزایش درآمدتان خواهد شد.کم کم خود را برای آغاز زندگی مشترک آماده کنید که امسال تکلیف زندگیتان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروردین:

شما نباید تحت هر شرایط و در هر موقعیتی لب بر گفتن واقعیت بسته و آن را از کسانی که حق دانستن دارند پنهان کنید.مطمئن باشید که شخص پنهان کار عاقبت خوبی نخواهد داشت.

اردیبهشت:

رفتار عاقلانه و منطقی شما باعث دور شدنتان از کسی که دوستش دارید شده است بهتر است گاهی نیز به احساسات خود توجه کرده و مطابق با آن پیش بروید و علاقه خود را به زبان بیاورید.

خرداد:

با خود و دنیای اطرافتان به شدت درگیر هستید و این موضوع به مانعی بزرگ برای رسیدن به خواسته های تان تبدیل شده است. ابتدا با خود کنار بیایید که چرا از زندگی برای خود غولی بزرگ ساخته اید؟

تیر:

امروز برای شما سرشار از شادی و هیجان و انرژی خواهد بود.پس از آن در راه درست استفاده کرده و دست به اعمالی نزنید که باعث حیرت اطرافیان  و شک کردنشان به شما شود.

 

مرداد:

اینکه زندگی شما هنوز به ثباتی که انتظارش را داشته اید نرسیده است دلیل بر این همه خشونت و عصبانیت نخواهد بود. همیشه گفته اند گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی.همه چیز درست خواهد شد.

شهریور:

توجه کرده اید که اطرافیانتان تنها هنگام مشکلاتشان به سراغ شما می آیند؟این موضوع نتیجه رفتار نادرست شما و انتظاراتی است که برای آن ها ایجاد کرده اید.پس در رفتار خود تجدید نظر کنید.

مهر:

 تا کی می خواهید دنیای اطرافتان را مورد انتقاد قرار داده و دیگران را سرزنش کنید.اگر احساس می کنید شرایط نامساعد است پس باید در راستای تغییر آن گام برداریددر غیر این صورت سکوت کرده و با شرایط کنار بیایید.

آبان:

صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار،بهتر است به جای توجه بیش از اندازه به وضعیت ظاهری تان به رفتار و صفات نیکو توجه داشته باشید که این برای شما باقی خواهد ماند.

آذر:

شا فردی صاف و ساده و صادق هستید اما این ویژگی ها همیشه در حفظ روابط شما با دیگران کافی نیست بهتر است سعی داشته باشید بسیار کنترل شده و با دقت بیشتری با دیگران رفتار کنید.

دی:

اگر در اطرافتان موانع و مشکلاتی پیش آمده است که همه را مضطرب ساخته است بهتر است شما با توانایی مدیریت بالای خود کنترل امور را بدست گرفته و جریان را هدایت کنید.

بهمن:

مطمئن باشید که اگر به خود و توانایی های تان ایمان داشته و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید آن گاه خواهید دید که چقدر آسوده تر از نظرات خود در برابر دیگران دفاع خواهید کرد.

اسفند:

تنها مشکل شما مسلط نبودن به گفتارتان است که اگر مدتی را به تمرین کردن اختصاص دهید آن زمان است که خواهید دید چقدر از ایده ها و نظرات شما استقبال خواهدشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: فال روزانه خرداد سال 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آنها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز جمعه ۷ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است.

فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

د آ ب

در این نیت که کرده‌ای هیچ خیری نیست. ازآن چشم پوشی کن اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است باید صبر کنی تا گره‌ کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.


فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

آ آ آ

به زودی گره‌ی کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده‌ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آن‌ها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می‌شنوید. اگر ارزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد رازت را به هر کس نگو خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

آ ج د

هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می‌آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش، چون آدم حیله گری است اگر چیزی را از دست داده‌ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام کاری داری، دودل نباش، آن کار را انجام بده، چون به مقصود می‌رسی.

فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

ب د ب

به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده‌ای که به زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه‌ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می‌گیرد.


فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

آ د ج

طالعت خوب است، اما از نیتی که کرده‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی‌ها پرهیز کن. رازت را نگه دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده‌ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان و نمک تو را می‌خورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمی‌تواند صدمه‌ای به تو بزند ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.


فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

د آ آ

آینده‌ خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله‌ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد. به زودی گشایشی در کار‌ها پیدا می‌شود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده‌ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.


فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

ج د ج

فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی. گشایشی در کارت دیده می‌شود. باید برای رسیدن به مقصود خود نیز همت و کوشش کنی کسی با تو دشمنی می‌کند. مراقب خودت باش اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا میکنی اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر به دست می‌آوری.


فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

ب ب د

طالع خوبی است و نیتت بر آورده می‌شود. به زودی از غم‌ها رها می‌شوی زیرا فالت نوید خیر و سعادت می‌دهد. در کارهایت همچنان کوشا باش تا موفقیت و پیروزی نصیب شود. مراقب بدخواهان باش و رازت را به هرکس نگو با کسی خویشی یا دوستی خواهی کرد که بسیار خوب است. در زندگی دو دل نباش. در نماز کاهلی نکن تا به مراد و مقصود برسی ان شا الله.


فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری نمی‌توانی همه را دوست خود بدانی بعضی‌ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد، آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.


فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

ج آ ج

به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، اما باید صبر داشته باشی کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست، اما موفق نمی‌شود. این روز‌ها نادانی می‌کنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمی‌کنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه می‌شود. اگر صبر کنی کارت سر و سامان می‌گیرد اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد. قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی، چون صدمه‌ بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی ان شا الله

فال ابجد ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

آ ج آ

به آنچه که نیت کرده‌ای می‌رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می‌شوی. از قصدی که داری دور شو. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳