Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

مستند «بنت‌الهدی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد آفتابی یکشنبه ۵ خرداد ساعت ۱۹ از شبکه مستند پخش می‌شود.

«بنت الهدی» روایتی از زندگی شهید آمنه صدر خواهر شهید محمدباقر صدر است و به مرور فعالیت‌های وی در زمینه‌های گوناگون اسلامی پرداخته است.

آمنه صدر، معروف به بنت‌الهدی یکی از زنان دانشمند، شاعر، نویسنده، معلم فقه و اخلاق و فعال فرهنگی- سیاسی در عراق بود که از فعالیت‌های فرهنگی-دینی او می‌توان به سرپرستی مدارس الزهرا نجف و کاظمین، تشکیل جلسات خانگی دینی، نوشتن مقاله در مجله الاضواء، داستان‌نویسی و سرودن اشعار مذهبی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنت‌الهدی به دنبال اعتراض به دستگیری برادرش و سخنرانی در حرم حضرت علی (ع) که به تظاهرات در شهرها و کشورهای مختلفی انجامید، توسط رژیم بعث زندانی و پس از شکنجه طولانی اعدام شد.

مستند «بنت‌الهدی» در ۳۰ دقیقه به زندگی و زمانه این هنرمند پرداخته است و امشب ساعت ۱۹ از شبکه مستند پخش و فردا ساعت ۱۵ بازپخش می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زنان معلم اخلاق عراق حضرت علی اخلاق حضرت علی زنان عراق معلم بنت الهدی محمد آفتابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند