Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آتالانتا به شایعات پیرامون سرمربی موفق این باشگاه پایان داد.

طرفداری- پس از تاریخ سازی آتالانتا در سری آ و صعود به لیگ قهرمانان اروپا، آنتونیو پرکاسی اعلام کرد جانپیرو گاسپرینی فصل آینده نیز به عنوان سرمربی آتالانتا به فعالیت خود ادامه خواهد دارد. این درحالی است که شایعات زیادی در مورد احتمال همکاری گاسپرینی با باشگاه های مختلف به خصوص رم شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو پرکاسی، رئیس باشگاه آتالانتا در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

یک فصل شگفت انگیز را سپری کردیم؛ فوق العاده بودیم. اولین کسی که پس از صعود به لیگ قهرمانان اروپا در آغوش گرفتم، گاسپرینی بود. قبلا هم توضیح دادم؛ او سرمربی آتالانتا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم)

دیگر خبرها

  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا