Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:58:47 GMT

اعلام تائید صلاحیت انتخابات کشتی بعد از ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۱۲۶

اعلام تائید صلاحیت انتخابات کشتی بعد از ماه رمضان

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر اردیبهشت ماه بود که محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش در واکنش به دغدغه و ابهامات اهالی کشتی مبنی بر زمان برگزاری مجمع عمومی اعلام کرد انتخابات رئیس فدراسیون کشتی، بلافاصله طی ۱۵ روز بعد از دریافت تائید صلاحیت کاندیداها برگزار خواهد شد.

به گفته داورزنی اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی در اختیار نهادهای نظارتی است و به محض اینکه نتیجه تأیید صلاحیت‌ها به دست وزارت ورزش برسد، حداکثر تا ۱۵ روز بعد، نشست انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر برخی از متولیان فدراسیون کشتی از جمله بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون نیز اظهار امیدواری کرده فرایند تأیید صلاحیت کاندیداها بعد از ماه مبارک رمضان پایان خواهد یافت و نتایج آن مشخص می‌شود تا انتخابات مجمع نیز در اسرع وقت برگزار شود.

بدین ترتیب می‌توان حدس زد انتخابات فدراسیون کشتی تا اواخر خردادماه یا اوایل تیرماه برگزار شود تا رئیس جدید نیز پس از نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون به مسائل و اتفاقات حاشیه‌ای اخیر پایان دهد.

کد خبر 4626342 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی انتخابات فدراسیونها بهروز نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی