Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در حالی که دومین شب از شبهای پر فضیلت قدر آغاز شد، احیاء داران با زمزمه ی دعای جوشن کبیر در شبی که سرنوشت شان نگاشته شد از خداوند بهترین ها را طلب کردند.

امشب اهالی آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینوشهر و چوئبده قرآن بر سر خداوند را به بهترین هایش قسم دادند و حاجت های خود را بر زبان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها هزار استغفار و استدعا در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به عرش الهی رسید و خداجویان شب را با راز و نیاز به درگاه پروردگار به سحر رساندند.

شامگاه گذشته همچنین شیعیان در عزای شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به سوگ نشستند.

انتهای پیام/ د

برگزاری شبی برتر از هزار ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان اتحادی از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان گلستان گفت :۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6098156

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر