Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان راهداری با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان باربری گفت: با توزیع لاستیک و روغن در پایانه‌های بار بخشی از مشکلات کامیونداران مرتفع شد. عبدالهاشم حسن نیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص رفع مشکل کامیونداران بیان کرد:با هماهنگی‌های انجام شده در کمیسیون عمران با وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است لاستیک و روغن مورد نیاز رانندگانی که بار و مسافر جا به جا می‌کنند از طرف شرکت توزیع کننده روغن در پایانه‌های بار توزیع شود تا رانندگان با مشکلات کمتری روبه رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان باربری گفت: با توجه به داشتن حدود ۳۴۰ هزار دستگاه ناوگان باربری با میانگین عمر ۲۵ تا ۳۰ سال نیاز است که برای بهره وری بیشتر بخشی از این ناوگان براساس برنامه دولت نوسازی شود.

حسن نیا تصریح کرد:وی اضافه کرد: ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی در بخش بار و اتوبوس از جمله برنامه‌های این سازمان است تا رانندگان بتوانند با استفاده از سیستم هوشمند راحت‌تر به سمت منابع و تجمیع بار و پایانه‌های کشور روند و زمان کمتری از آنان برای گرفتن بار هدر برود.


رئیس سازمان راهداری در توضیح راهکار‌های ارائه شده برای ارتقا ایمنی در جاده‌های اظهار کرد: برای ارتقای ایمنی جاده‌ها امسال از طریق قانون بودجه، نصب هزار و ۵۰۰ گارد نیوجرسی در مسیر راه‌های شریانی و اصلی کشور و ۲ هزار دوربین کنترل سرعت با موافقت سازمان برنامه و بودجه، عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی در خصوص بهبود و ارتقای ایمنی جاده‌های کشور گفت: برای بهبود و ارتقای ایمنی جاده‌ها سالانه ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که از این منابع تنها حدود۳۰ تا ۳۵ درصد تامین می‌شود.

حسن نیا خاطر نشان کرد:همچنین نیاز‌های گلوگاهی به شرکت ساخت و زیربنایی حمل و نقل کشور که زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است اعلام شده تا گره‌های ترافیکی که می‌تواند تاثیر بسزایی در رفت و آمد مردم به خصوص در شبکه اصلی راه دارد به بزرگراه تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوسازی ناوگان باربری میانگین عمر مسافر بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: هشت نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی با هدف ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای، رفع نقص شد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: هشت نقطه پرتصادف با بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شبکه راه‌های خراسان شمالی به منظور ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده‌ای رفع می‌شود.

وی افزود: رفع سه نقطه پرتصادف در محدوده بابا امان (دوربرگردان و تقاطع روستای حمید و پمپ بنزین باباامان) و رفع چهار نقطه پر تصادف در ورودی شهر فاروج در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برطرف کردن یک نقطه پر تصادف در ورودی محور بدرانلو (بجنورد - آشخانه) نیز به منظور ارتقای ایمنی تردد اجرا می‌شود.

مشتری با بیان اینکه این پروژه‌ها شهریور امسال به پایان می‌رسد، تصریح کرد: در طرح ملی شناسایی نقاط پرتصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۱۶ نقطه در راه‌های برون‌شهری این استان شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته، رفع هفت نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود، اما با تلاش راهداران هشت نقطه پر تصادف رفع شد.

کد خبر 751750

دیگر خبرها

  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • هدف‌گذاری برای ارتقای سیستم آموزشی/ معلمان درصدر حل مسائل هستند
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • توجه به کشاورزی نیاز امروز کشور است
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می شود
  • فرماندهی واحد، نیاز تحقق توسعه دریامحور است
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود/تمام دریانوردان ایرانی هستند
  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند