Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فریبا گودرزی گفت:بیشترین مقدار بارش طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، تهران، البرز و سواحل شرقی دریای خزر و ارتفاعات کرمان و همچنین در روز پنجشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، کرمان و شمال سمنان خواهد بود.

فریبا گودرزی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره وضعیت جوی امروز کشور گفت: طی امروز در سواحل دریای خزر به ویژه شرق سواحل و شمال شرق کشور مثل خراسان شمالی و رضوی، استان‌های تهران، قزوین، البرز و سمنان تندباد موقتی و بارش‌ها را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: روز پنج شنبه در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی و شمال اصفهان بارش‌ها شدت بیشتری دارد که احتمال سیلاب ناگهانی در مناطق کوهستانی وجود دارد.

گودرزی در ادامه بیان کرد: در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های تهران، سمنان، البرز، مرکز و جنوب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین سه  شنبه و چهارشنبه علاوه بر دامنه‌های مرکزی و سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز، جنوب و شمال غرب کشور بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی افزود: بیشترین مقدار بارش طی امروز در شمال سمنان، خراسان شمالی، گلستان، شرق تهران و فردا، در گلستان، خراسان شمالی، شمال سمنان، شرق تهران، کرمان، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: بیشترین مقدار بارش طی روز چهارشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال سمنان، تهران، البرز و سواحل شرقی دریای خزر و ارتفاعات کرمان و همچنین در روز پنجشنبه در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، کرمان و شمال سمنان خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز با کاهش محسوس دمای هوا در سواحل دریای خزر بین ۵ تا ۸ مواجهه خواهیم بود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: گفت: سه شنبه و چهرشنبه با وزش باد شدید در بخش‌هایی از شمال شرق کشور، استان خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به خصوص در منطقه زابل سبب گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی درباره هوای تهران و هشدار وقوع تندباد طی امشب گفت: امشب هوا در تهران، نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، همراه با وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق خواهد بود و وزش باد خیلی شدید نبوده و همانند روزهای قبل است. فردا شرایط جوی تهران کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و احتمال رعد و برق و باران موقتی پیش‌بینی می‌شود. همچنین فرداشب هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.

وی گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارشناس هواشناسی بارش باران دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای و مدل‌های پیش‌بینی، از اواخر وقت دوشنبه تا چهارشنبه، باران، رگبار و رعدوبرق و تگرگ، در نواحی کوهستانی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باران و برف و احتمال کولاک، باد شدید، کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان سمنان پیش بینی می شود .

 از روز سه شنبه تا پنج شنبه، احتمال رواناب و سیلاب، احتمال خسارت سرمازدگی و تگرگ در بخش کشاورزی وجود دارد و  به همین منظور در این مدت هشدار نارنجی هواشناسی در بخش کشاورزی هم اعلام شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • تداوم بارندگی در سمنان