Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی ایتالیایی در حال کسب تجربه از حضور در لیگی جدید است.

طرفداری- مارکوس آلونسو، مدافع باشگاه چلسی معتقد است که مائوریتزیو ساری از اولین سال حضور خود در لیگ برتر تجربه های مختلفی آموخته و همچنان نیز در حال کسب تجارب جدید است.

به نقل از دیلی میل، مدافع آبی پوشان در این خصوص گفت:

اولین سال حضور در کشور و لیگی جدید که فوتبال و فرهنگ متفاوتی دارد، اصلا آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع همه چیز اینجا متفاوت است. ساری همچنان در حال وفق دادن خود با چیزهای جدید است. او بازیکن فوتبال نبود ولی در عین حال چیزهای زیادی در این فصل آموخت. واقعا کار آسانی وجود ندارد. ما 11 بازیکن هستیم که باید همه در کنار یکدیگر در زمین تلاش کنیم. مربی ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند و تاکتیک های مختلفی دارند. ساری نیز می خواست تیم را نه فقط به خاطر من، بلکه سبک تیم را تغییر دهد. ما نیز شروع به بازی در این سبک کردیم. این سبک کاملا متفاوت نسبت به گذشته است ولی ما بازیکنانی حرفه ای هستیم و باید هرچه از ما مربی می خواهد را در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد:

من و بقیه بازیکنان تیم فصل را خوب شروع کردیم. سپس مربی از من خواست وظایف متفاوتی در زمین انجام دهم. من نیز سعی کردم آنچه او می خواهد را انجام دهم و وقتی تیم شروع به کسب پیروزی های مجدد کرد، من با مصدومیت کوچکی مواجه شدم که چند بازی در زمین حضور نداشتم و پس از آن با ارائه فوتبالی خوب به تیم بازگشتم و هر زمان که مربی می خواست، به زمین می رفتم و برای تیم تمام تلاشم را می کردم. حال فینال لیگ اروپا، فرصت خوبی است که فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم و با خوشی به تعطیلات برویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی آرسنال و چلسی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز آرسنال و چلسی

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747120

دیگر خبرها

  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین