Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@10:18:31 GMT

سارقی که پس از سرقت گرفتار سیلاب شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۰۹۴

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: سارق حرفه‌ای خودرو که پس از سرقت در سیلاب گرفتار شده بود، دستگیر شد. آفتاب‌‌نیوز : ابوالقاسم باقری عنوان کرد: گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک دستگاه خودرو سواری پراید در سیلابی که بر اثر نزولات آسمانی در حوالی یکی از روستاهای پایین ولایت به وجود آمده بود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گشت کلانتری ۱۱ جانبازان به محل اعزام شدند و مشاهده گردید که خودرو گرفتار در سیل بدون راننده و سرنشین در محل رها شده و بررسی‌های پلیس برای پیدا شدن راننده و سرنشینان خودرو نیز بدون نتیجه ماند، بنابراین با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد این خودرو روز گذشته سرقت شده است.
باقری ادامه داد: با تلاش و سرعت عمل مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱جانبازان متهم به سرقت در همان حوالی شناسایی شده و با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض وی به سوالات پلیس برای انجام بررسی‌های بیشتر به کلانتری ۱۱ منتقل شد.
وی بیان کرد: متهم که چند فقره سرقت را در کارنامه خود دارد در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی بازجویی‌های علمی پلیس راهی جز بیان حقیقت برای وی نگذاشت و به سرقت این خودرو و رها کردن آن در سیلاب اعتراف کرد.
باقری افزود: متهم در بخشی از اعترافات خود گفته است در شب حادثه پس از سرقت خودرو، بلافاصله اقدام به سرقت سه راس گوسفند از یکی از روستاهای این شهرستان کرده و این گوسفندان را به یک مالخر فروخته که در برگشت گرفتار سیلاب شده و خودرو را از بیم گرفتار شدن در دام پلیس رها و پا به فرار گذاشته است.
وی با اشاره به اعتراف سارق به سه فقره سرقت باتری خودرو از این شهرستان گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ مالخر گوسفند را نیز دستگیر و گوسفندان سرقتی را به مالباخته تحویل دادند.
فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق سرقت سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان