Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امير دريادار سياري گفت: افتخار ارتش اين است که آئين‌نامه‌ها و روش‌هاي آن نشأت گرفته از ارزش‌هاي انقلابي و آموزه‌هاي قرآني است.
به گزارش خبرگزاري آريا، امير دريادار سياري در اين مراسم با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ قرآني در بين خانواده‌هاي کارکنان ارتش، گفت: فعاليت‌هاي قرآني و فرهنگي و موارد مرتبط با ارزش‌هاي ديني و آموزه‌هاي قرآني، براي ما بايد در سرلوحه امور قرار بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: افتخار ارتش جمهوري اسلامي ايران اين است که تمام مقررات و آيين نامه‌ها و روش‌هاي آن نشأت گرفته از ارزش‌هاي ديني، انقلابي و آموزه‌هاي قرآني است.
امير سياري با بيان اينکه بايد در اداره امورات ارتش (جنگ، سيل و...) از آموزه‌هاي قرآني استفاده کنيم، تصريح کرد: در تدوين راهبرد‌هاي ارتش، آموزه‌هاي قرآني و سيره پيامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه معصومين (عليهم السلام) در سرلوحه کار قرار دارد و هر دستور العمل و قانوني که در ارتش نوشته و اجرا مي‌شود بايد بر اين اساس باشد.
رييس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، پاسداري و دفاع از تماميت ارضي کشور (اعم از مرز‌هاي زميني، هوايي و دريايي)، حفظ استقلال کشور و حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را ماموريت اصلي ارتش خواند و تصريح کرد: آموزش و تربيت نيروي انساني شجاع، متعهد، متخصص و قرآن محور، نکات کليدي و اساسي براي اجراي هرچه بهتر اين ماموريت حساس و خطير است.
دريادار سياري افزود: فرماندهي معظم کل قوا در حوزه معنوي توان رزم فرمودند: ما براي نشان دادن اقتدار انقلاب اسلامي ايران، فقط به قدرت سلاح و مهمات تکيه نمي‌کنيم بلکه به قدرت معنوي تکيه مي‌کنيم و هرچه قدرت معنوي و تقواي کارکنان ما بالاتر باشد، توان رزمي ما نيز بيشتر بوده و ماموريت‌هاي محوله را به بهترين نحو انجام مي‌دهيم.
وي در پايان گفت: امروز بايد بيشتر مراقب سبک زندگي هايمان باشيم، زيرا دشمن به دنبال تغيير دادن سبک زندگي ماست و بايد با تکيه بر آموزه‌هاي قرآني و ارزش‌هاي ديني و انقلابي از سبک زندگي ايراني اسلامي مراقبت کنيم.
در اين مراسم که با حضور امير دريادار سياري، رئيس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام والمسلمين حسين صنعت پور اميري، رئيس اداره عقيدتي سياسي ستاد ارتش، امير سرتيپ دوم محمد اکرمي نيا، معاون هماهنگ کننده سازمان عقيدتي سياسي ارتش و امير سرتيپ دوم شاهين تقي خاني، معاون فرهنگي و روابط عمومي و سخنگوي ارتش جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، از نفرات برگزيده مسابقات قرآن و حديث ستاد ارتش با اهداي لوح و جوايزي تجليل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آئين نامه ارتش آموزه قرآني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیر عبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

 امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟