Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب نیز با اشاره به رونق تولید و جایگاه بزرگ این مجموعه در منطقه گفت :  در مدت کمی که دکتر فاضل در مجموعه فولاد بناب هستند با مدیریت علمی توام با آرامش رونق را به این شرکت فولادی بازگردانده است و با این روند مثبتی که پیش رو دارد به جایگاه واقعی خود به عنوان قطب فولادی باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به صنعتی بودن این شهرستان افزود : مجموعه شهرستان بناب یک شهرستان صنعتی و تولیدی که دارای زیرساخت‌های مناسبی است و زمینه مناسبی دارد  برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی کشاورزی و گردشگری . و زمینه مساعدی در شهرستان برای سرمایه‌گذاری و رونق تولید در بخشهای مختلف وجو دارد که از آن جمله محموعه تجاری تفریحی باران هست که با حمایت بانک گردشگری تاسیس شده و امید هست در آینده نزدیک به صورت کامل مورد بهره برداری قرار گیرد .

رفیعی با اشاره به پتانسیل و توان شهرستان در عرصه صادرات محصولات تولیدی هم عنوان داشت: علیرغم مشکلاتی که در سال گذشته داشتیم و تحریم‌های ناجوانمردانه که از طرف دشمنان این مرز و بوم به مردم و  نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده در سطح شهرستان مجموعه کارخانجات و تولیداتی که کارخانجات داشتند  ما حدود ۱0۰ میلیون دلار صادرات داشتیم ، مشکلات و نابسامانی هایی که بوده در بحث حمل و نقل ،‌ در بحث تامین مواد اولیه ، بحث انتقال ارز ،  سال ۹۶ صادرات حدود ۶۰ میلیون تن بوده است یعنی 40میلیون دلار علیرغم محدودیت ها افزایش صادرات داشتیم. الان عرصه اقتصادی جنگ اقتصادی است شما به عنوان تلاشگران و سربازان این عرصه در این کارزار نابرابر و ناجوانمردانه آنچه که در توان دارید و به کمک هم تلاش می کنیم تا این جنگ نابرابر به نفع ملت و نظام تمام بشود.

فرماندار بناب در خاتمه از حمایت همه جانبه از تولید خبر داد و گفت : مدیریت شهرستان، اعضای شورای اداری شهرستان در کنار تولید کنندگان هستند هرآنچه در توان داریم دست به دست هم دهیم و موانع تولیدرا  برطرف کنیم و زمینه مساعدی فراهم بشود برای افزایش تولید و صادرات ،‌  مجموعه دولت و بخش خصوصی آنچه که در توان داریم به میدان بیاوریم که در عرصه‌های مختلف پیروزی با ملت ما بوده و در جنگ اقتصادی هم این پیروزی با ملت و نظام خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت صنعت فولاد مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب