Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، ولید بن خالد بن طلال (۳۰ساله)، شاهزاده سعودی بر اثر یک تصادف در سال ۲۰۰۵ در ریاض به کما رفت و از همان زمان در یک بیمارستان خصوصی در ریاض بستری است.

وی که به "شاهزاده خوابیده" معروف بوده ، ۱۴ سال است در کما به سر می‌برد.

در همین راستا، ریما بنت طلال، خواهر ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی ویدیوئی را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد که در آن ولید بن خالد برای اولین بار طی این ۱۴ سال سرش را تکان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو امیدها برای به هوش آمدن شاهزاده خوابیده سعودی را زنده کرده است.

ریما بنت طلال پیشتر نیز با انتشار یک عکس در توئیترش نوشت: ولید امروز ۳۰ ساله می‌شود که ۱۴ سال از آن را در بیمارستان سپری کرده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری، گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان، در بازی با مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ستاره این تیم بود و با واکنش‌های تاثیرگذاری که در این مسابقه نشان داد باعث شد تا در نیمه دوم جریان مسابقه تغییر کند و سرمه‌ای پوشان سیرجان نبض بازی را در اختیار بگیرند.

مس رفسنجان در پانزده دقیقه ابتدایی مسابقه با شدت زیادی روی دروازه گل‌گهر حمله کردند و ضربات خطرناکی هم از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه این تیم شلیک کردند که اخباری مقاومت خوبی در مقابل حملات آنها نشان داد و در ادامه با اینکه شدت حملات مس کمتر شده بود اما همچنان موقعیت‌های بیشتری نسبت به گل‌گهر ایجاد می‌کردند و سد محکمی به نام اخباری مانع گلزنی بازیکنان مس شد.

این عملکرد خوب روند مسابقه را تغییر داد و گل‌گهر با ضربه سر سعید سحرخیزان توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند و در نیمه دوم هم گردش توپ بهتری در جریان مسابقه داشته باشند، البته آنها در نهایت گل تساوی را دریافت کردند، آنها روی ارسالی که از نقطه کرنر انجام شد در یارگیری عملکرد خوبی نداشتند و فرشید باقری با ضربه سر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

تماشایی‌ترین واکنش اخباری روی ضربه سر نژادمهدی بود که به زیبایی این توپ را در آستانه ورود به دروازه گل‌گهر بیرون کشید و اجازه نداد تا تیم میزبان به گل برسد و چند دقیقه پس از همین صحنه گل‌گهر گل اول را به ثمر رساند.

اخباری در این فصل 10 کلین شیت انجام داده است و اگر در دربی کرمان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود می‌شد در کنار علیرضا بیرانوند حضور پیدا می‌کرد و با فاصله نسبت به حسینی و پورحمیدی در رتبه سوم کلین‌شیت‌های لیگ قرار می‌گرفت.

گل‌گهر در هفته بیست و ششم مقابل تیم آماده شمس‌آذر قرار خواهد گرفت و اخباری در این مسابقه هم روز سختی خواهد داشت و باید دید یازدهمین کلین شیت خود را در کدام هفته لیگ برتر انجام خواهد داد، او از هفته بیستم لیگ برتر موفق نشده است برخلاف عملکرد خوبی که داشته دروازه گل‌گهر را بسته نگه‌ دارد.

دیگر خبرها

  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • علایم و نشانه‌های مالاریا چیست؟
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد