Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@02:28:41 GMT

مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۸۶۶

مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس در روز جمعه ۱۰ خرداد ماه در کرمانشاه مشخص شد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

عباس سروری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گرانبهایی از امام راحل(ره) در جهان اسلام است اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تمامی شهرها، بخش‌ها و دهستان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: مراسم راهپیمایی روز قدس با برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد قدس استان کرمانشاه در مرکز استان رأس ساعت 11 و از میدان انقلاب اسلامی آغاز و با حضور مؤمنان روزه‌دار به مسجد جامع ختم می‌شود.

سروری با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس همچون سال‌های گذشته در قالب وحدت اسلامی در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود افزود: گروه‌های مختلفی در استان از جمله خانواده‌های شهدا، ادارات، ارگان‌ها و اقلیت‌های دینی برای حضور در یوم‌الله روز قدس اعلام آمادگی کرده‌اند.

"آیت‌الله اراکی" در راهپیمایی روز قدس در اراک سخنرانی می‌کندراهپیمایی روز قدس در 150 نقطه استان کرمان برگزار می‌شودراهپیمایی روز قدس در 30 نقطه از استان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به روحیه انقلابی جوانان حضور این قشر بسیار گسترده باشد بیان کرد: امید داریم این حضور باشکوه جوانان درس عبرت دیگری برای نظام استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب باشد و ملت مسلمان ایران با روحیه مضاعف و اهداف انقلابی در این راهپیمایی حضور و عظمت این روز بزرگ را به نمایش بگذارند.

سروری عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه و جهان اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری بیش از سالهای گذشته است و مردم ولایتمدار استان کرمانشاه با شرکت باشکوه در این راهپیمایی باید سرمشقی برای سایر آزادی‌خواهان در دنیا باشند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ستاد قدس استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دستگاه‌های مختلف اجرایی، ناوگان اتوبوس‌رانی در نقاط مختلف شهر آماده انتقال شرکت‌کنندگان هستند و مردم ولایتمدار جهت رفاه حال خود می‌توانند تنها زیرانداز و مهر به همراه داشته‌ باشند.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد

علی اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 6096857

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر