Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: اخیرا تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب ریاست دانشگاه آزاد کرمانشاه اظهار مخالفت‌هایی داشته اند و در تلاش هستند تا او را برکنار کنند. محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه ملاک انتخاب مدیران خصوصا مدیران دانشگاهی می‌بایست فارغ از نگاه قومیتی باشد، گفت: طراز انتخاب مدیران دانشگاهی باید سوابق علمی و اجرایی و همچنین رتبه علمی و روحیه جهادی و انقلابی آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقایی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم با ایجاد فضایی آرام به مجموعه دانشگاه آزاد استان کرمانشاه کمک کنیم که در مسیر درست حرکت کند، افزود: اخیرا تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب ریاست واحد کرمانشاه اظهار مخالفت‌هایی داشته اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه اضافه کرد: سوال مهمی که از نمایندگان مجلس پرسیده می‌شود، این است که این مخالفت‌ها بر اساس تحقیقات انجام می‌پذیرد یا صرفا بر اساس مسائل قومی و بعضا جناحی انجام می‌شود؟ آیا نمایندگان مجلس با بررسی دقیق سوابق و رزومه علمی و اجرایی رئیس فعلی دانشگاه آزاد کرمانشاه به مخالفت با ایشان برخواسته اند؟ آیا نمایندگان تا به حال درصدد تشکیل جلسه‌ای به جهت ایجاد فضای مودت و برادری با رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه بر آمده اند؟

آقایی خاطرنشان کرد: مردم رنج دیده و محروم استان کرمانشاه از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی انتظار دارند با اولویت بندی مسائل به موضوعاتی همچون فقر و بیکاری، جلوگیری از افزایش آمار طلاق و خودکشی، بزهکاری‌های اجتماعی و همچنین بررسی و نظارت دقیق بر روند بازسازی مناطق سیل زده، پیگیری جبران خسارت کشاورزان و سیل زدگان و همچنین رونق در صنعت استان با استفاده از اختیارات قانونی خود در چارچوب قانون اساسی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد کرمانشاه رئیس فعلی دانشگاه رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه نمایندگان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت