Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@10:19:45 GMT

بازار کفش زنانه تهران آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۰۵۴

بازار کفش زنانه تهران آتش گرفت

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ٢٢ و ١١ دقیقه یکشنبه (۵ خرداد) آتش‌سوزی در یک کارگاه کفاشی در خیابان سپهسالار، کوچه آزادی‌خواه به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی درباره جزئیات این حادثه گفت: محل آتش‌سوزی ساختمانی سه طبقه و شش واحدی بود که در هر طبقه دو واحد حدوداً ۵٠ متری وجود داشت و تمام این واحد‌ها کاربری تولید یا انبار کیف و کفش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این واحد‌ها به وسعت ۴٠ متر در طبقه اول دچار آتش‌سوزی شده بود و افراد در این کارگاه و دیگر واحد‌های ساختمان مشغول به کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که شعله‌های آتش چند نفر از کارگران را در واحدی که دچار آتش‌سوزی شده گرفتار کرده است، بنابراین آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و سه کارگر را از داخل این واحد خارج کردند. این افراد از نقاط مختلفی از بدن دچار سوختگی شده بودند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی همراه با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر رفته و محل را جست و کردند گفت: در این عملیات حدود ١٠ نفر توسط آتش‌نشانان به بیرون از ساختمان منتقل شدند.

به گفته وی این حادثه تا کنون سه مصدوم داشته که این افراد برای ادامه روند درمان توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی در پایان از افرادی که در ساعات شب مشغول به کار هستند تقاضا کرد تا مقررات ایمنی را رعایت کرده و از وجود خاموش‌کننده آتش در محل کار خود اطمینان حاصل کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی حریق سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی اضافه کرد: بیشتر لوازم داخل انباری لوازم یدکی دوچرخه بود و صدای چندین انفجارشنیده شده احتمالاً به دلیل وجود عطر، ادکلن و اسفنج بوده است.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم