Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@04:17:10 GMT

سقوط در چاه یک کارگر را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۱۸۱

سقوط در چاه یک کارگر را به کام مرگ فرستاد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با اعلام این خبر گفت: روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در شهرک صنعتی توس به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد گزارش شده که بعد از گزارش این حادثه گروه نجات ایستگاه‌های ۴۳ و ۳۶ آتش‌نشانی بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: محل وقوع این حادثه یک کارگاه در شهرک صنعتی توس بود که در محوطه آن یک حلقه چاه آب به عمق حدود ۱۲۰ متر وجود داشت که به علت نامعلومی فردی به انتهای چاه سقوط کرده بود.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه در داخل این چاه مقدار زیادی آب وجود داشت، گفت: این کارگر داخل آب سقوط کرده و در آن گرفتار شده بود، با توجه به شرایط سخت موجود، نجاتگر آتش‌نشانی به‌داخل چاه اعزام شد و عملیات را آغاز کرد.

رضایی افزود: بعد از خروج این کارگر از داخل آب و انتقال وی به سطح زمین، تحویل عوامل اورژانس شد، اما متاسفانه این کارگر جان خودش را از دست داد.

وی با بیان اینکه پس از ایمن سازی محل، عملیات آتش‌نشانان خاتمه یافت، تصریح کرد: علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

وی از کارگران و مقنی‌هایی که در زمینه چاه فعالیت می‌کنند خواست که قبل از آغاز فعالیت خود از سلامت و تجهیزات مورد استفاده‌شان به ویژه طناب‌ها و تسمه‌های مهار کننده و انواع گره‌های لازم اطمینان حاصل کنند، همچنین اگر از موتور گیربکس برای پایین رفتن استفاده می‌کنند از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.   انتهای پیام//ج.ر   سقوط در چاه مرگ کارگر را رقم زد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت

مجید اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر از فوت مرد ۳۰ ساله‌ای در پی گازگرفتگی خبر داد و افزود: این حادثه در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اطلاع داده شد، که بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: این حادثه در شهرک نقش جهان و به علت نشت گاز شهری رخ داده بود، که با حضور عوامل آتش‌نشانی و بررسی محل حادثه جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله مشکوک به گاز گرفتگی پیدا شد.

مسئول آتش نشانی پیشوا گفت: علت اصلی و دقیق فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

کد خبر 6089036

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد