Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوضاع به اندازه تابستان 3 سال پیش جدی نیست ولی داستان اصلا شوخی نیست. راموس مردد است و تا این لحظه مشخص نیست فصل بعد هم می‌ماند یا نه.

طرفداری - رئال مادرید باور دارد سرخیو راموس نهایتا در این باشگاه می‌ماند.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، راموس مردد است ولی موضعش غیرقابل بازگشت نیست. در واقع مدیران باشگاه ایمان دارند سرانجام اوضاع آنطوری که آنها می‌خواهند، رقم خواهد خورد و راموس ماندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه یکی از مهم ترین ابزار باشگاه، زین الدین زیدان است. کسی که روی راموس حساب می‌کند و باشگاه امیدوار است بتواند کاپیتان را متقاعد کند. زیزو و راموس پیش از اتمام فصل مکالمه‌ای طولانی داشتند و در این جلسه، راموس نگرانی‌ها و تردیدهایش را به مربی گفت. زیدان هم مدام واکنش مثبتی نشان می‌داد و اوضاع را جوری مرتب می‌کرد که راموس ببیند با ماندن هم می‌تواند این تردیدها را برطرف کند.

برای زیدان، داشتن راموس یک فاکتور حیاتی است. هر دو درک متقابل بسیار خوبی از هم دارند و زیدان اعتقاد دارد راموس باید در تیمش باشد چون وجودش ضروری است. چه درون زمین و به خصوص در رختکن و بیرون از زمین. زیدان کاملا به راموس اعتقاد دارد و مطمئن است نهایتا مدیران خواهند توانست نظر او را عوض کنند. 

راموس پس از بازگشت از تعطیلاتش در آمریکا، با فلورنتینو پرز ملاقات خواهد کرد. اوضاع به اندازه تابستان 2016 جدی و خطرناک نیست. آن موقع در ملاقات این دو با حل شدن همه اختلاف‌ها، پایه‌های یک تمدید قرارداد ریخته شد. خیلی از تیم‌ها منتظر خروجی جلسه راموس و پرز هستند اما فعلا یک پیشنهاد از چین تنها چیزی است که به دست نزدیکان این بازیکن رسیده است. با همه این اوصاف قطعا راموس اکنون به آسیا نمی‌رود. مدافعی که هنوز هم از بهترین‌های دنیا است و رئال مادرید تلاش می‌کند در خانه‌اش بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران

دریافت 7 MB کد خبر 6087301

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند