Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@09:20:30 GMT

توضیح نماینده مجلس درباره عدم قرائت گزارش برجامی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۸۷۹

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به برخی انتقادات درباره عدم قرائت گزارش‌های کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نحوه اجرای برجام، گفت: قرائت این گزارش‌ها در مجلس متوقف نشده است و در نوبت قرائت در صحن علنی پارلمان قرار دارند.

وی ادامه داد: حدود 84 طرح و لایحه و تعدادی گزارش در نوبت بررسی صحن علنی پارلمان قرار دارد که به ترتیب باید بررسی و قرائت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه نوبت قرائت یکی از گزارشاتی که کمیسیون امنیت‌ملی به این هیئت‌ تقدیم کرده فرا رسیده است، افزود: پس از تعطیلات مجلس این گزارش برجامی در دستور کار پارلمان قرار می‌گیرد تا قرائت شود.

طبق قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، وزارت خارجه باید گزارشات سه ماهه‌ای را درباره  روند اجرای برجام به مجلس ارائه کرده و کمیسیون امنیت هم گزارشات شش ماهه‌ای را به صحن مجلس تقدیم کند.

کمیسیون امنیت در مهرماه گذشته دو گزارش شش ماهه چهارم و پنجم خود را آماده و به هیأت رئیسه ارائه کرده است که بعد از گذشت 8 ماه هنوز در نوبت قرائت قرار نگرفته، در همین رابطه اخیراً سلیمی نماینده محلات تذکری را مطرح کرد که رئیس مجلس تأکید داشت که باید کمیسیون امنیت ملی بررسی‌های خود را به مجلس ارائه دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور