Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازوند، با صدور پیامی شهادت رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب را حین برقراری امنیت عزاداران حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام در شب ۲۱ رمضان، تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» در این پیام آورده است: شهادت پرافتخار فرمانده پلیس آگاهی اسلام‌آباد‌غرب شهید کورش حاجی مرادی در راستای صیانت از امنیت عزاداران امیرالمؤمنین علی علیه السلام، برگ خونینی دیگر بر کتاب قطور رشادتهای دیار مرزداران غیور کرمانشاه سرافراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند سبحان آن عزیز سفرکرده را با مولایش علی علیه السلام محشور نماید.

 

اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت و سوگواری امیرالمومنین علی علیه السلام، مصیبت وارده را به خانواده سوگوار آن شهید والامقام، خانواده انتظامی استان و فردفرد هم‌استانی‌های عزیز تسلیت گفته، در این ایام مملو از رحمت ماه رمضان، برای آن مرحوم، آمرزش خداوندی، و برای بازماندگان، پایاب و شکیبایی از خداوند پاکدلان خواهانم.

 

استاندار کرمانشاه، در پایان گفت: بی‌تردید با هوشیاری فرزندان گمنام امام زمان "عج" و دلیرمردان نیروی انتظامی استان، خون آن فرزند غیور این دیار پرحماسه، پایمال نخواهد شد و مسببین این اقدام ناجوانمردانه به زودی به سزای اعمال ننگین خویش خواهند رسید ان شالله

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر ماه رمضان احیای شب قدر مجلس خبرگزاری شبستان مسجد نماز جمعه قرآن اردبیل استاندار کرمانشاه پیام تسلیت شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم

نوزاد فلسطینی که در بمباران از شکم مادر شهید خود زنده متولد شده بود، دیشب در بمباران منزل پدربزرگش در رفح به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نشست خبری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم