Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:32:17 GMT

مراسم احیای شب قدر در مصلای رامسر

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۰۰۴

مراسم احیای شب قدر در مصلای رامسر

همزمان با شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) مراسم احیای شب قدر با حضور مردم روزه دار در مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مردم مومن و خداجوی شهرستان رامسر با حضور در مساجد، حسینیه ها، امام زادگان و دیگر بقاع متبرکه، مراسم احیای شب قدر و عزاداری شهادت حضرت علی (ع) را به جا آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرائت قرآن کریم، سخنرانی، تلاوت دعای جوشن کبیر و ادعیه های وارد شده در شب های قدر، خواندن نماز و قرآن به سر گرفتن از جمله برنامه های اجرا شده در مساجد و حسینیه ها بوده است که مراسم محوری رامسر در مصلی این شهرستان برگزار شد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام «جلال اعتماد» از شهدای حادثه هنگ مرزی بانه، فردا با حضور مردم و مسوولان در شهر دزج قروه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز پانزدهم اردیبهشت پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع و خاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز شانزدهم اردیبهشت رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز شانزدهم اردیبهشت ماه در شهر دزج شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

کد خبر 750546

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • زمان تشییع و خاکسپاری شهید مرزبانی در قروه اعلام شد