Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@21:39:55 GMT

فحاشی سیاستمداران فرانسه در تلویزیون ملی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۲۷۶

فحاشی سیاستمداران فرانسه در تلویزیون ملی

  به گزارش یورونیوز، ژیلبر کُلار، نویسنده و نامزد حزب راست افراطی «اتحاد ملی» که برای گفتگو دربارۀ نتایج انتخابات پارلمان اروپا به این شبکۀ تلویزیونی دعوت شده بود، وقتی متوجه شد دو نماینده از حزب «جمهوری به پیش» برای بحث در کنار او در استودیو حضور دارند، خشمگین شد و شروع به پرخاش کرد.

وی دانیل کوهن بندیت، نماینده سابق سبز‌ها در پارلمان اروپا را خطاب قرار داد و گفت: «دو نامزد از حزب "جمهوری به پیش" در استودیو هستند و تو زیادی هستی!»

وقتی مجری اعلام کرد که آقای بندیت «ناظر بزرگ» سیاسی این ویژه برنامه است، ژیلبر کلار به طعنه و خشم گفت: «بله، ناظر بزرگ الکی!»

بندیت کوهن که خود از با سابقه‌ترین سیاستمداران فرانسه است، در پی این توهین‌ها از جایش بلند شد و گفت: «اگر من زیادی هستم پس می‌روم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خواست استودیو را ترک کند، اما مجری‌ها مانع از این کار شده و گفتند «اینجا جای توهین نیست». در این زمان نامزد خشمگین حزب اتحاد ملی آقای بندیت را به باد فحش گرفت و او را «رانت‌خوار»، «دو دوزه باز سیاست»، «نوکر ماکرون» و «خائن کثیف» خواند.

کوهن بندیت که در جنبش دانشجویی مه ۱۹۶۸ نیز از رهبران دانشجویان معترض بود، بیش از این توهین‌ها را بی‌پاسخ نگذاشت و در جواب، حریفش را «آشغال بی‌شرف» و «عوضی» خواند.

این بحث سرانجام با قطع کردن میکروفون شرکت‌کنندگان تمام شد و آن‌ها استودیو را ترک کردند.

یک نامزد دیگر حزب «اتحاد ملی» نیز شب گذشته بحث خود را در کانال ۲ تلویزیون این کشور نیمه‌تمام رها و استودیو را ترک کرد. ژولین سانچز کمی بعد اعلام کرد که در اعتراض به رفتار بد مجری‌های تلویزیون با نامزد‌های حزبش این کار را کرده است.

حزب راستگرای «اتحاد ملی» فرانسه به رهبری مارین لوپن که پیش‌تر جبهه ملی نام داشت، در انتخابات اخیر توانست با کسب ۲۳/۷ درصد آرا از حزب «جمهوری به پیش» امانوئل ماکرون پیشی بگیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرانسه فحاشی انتخابات پارلمان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی