Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز انقلاب اسلامی علاوه بر اقتدار معنوی، اقتدار نظامی را نیز دارا است و این قدرت الهی باعث پیروزی در میدان های نبرد و عامل بازدارنده هر جنگي می شود. به گزارش بلاغ، سردار جمشید حجتی‌نیا در یادواره شهدای منطقه خانسر کتالم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: فتح خرمشهر از نظر وسعت و عملیات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حماسه های رزمندگان شهرستان رامسر در دوران دفاع مقدس برای جوانان روایت نشده است افزود: آن روزها رزمندگان برای دفاع و مبارزه نه امکانات کافی داشتند و نه آموزشی خاص دیده بودند اما به دل و جان خود در راه انقلاب اسلامی ایستادگی می کردند.

اين يادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه رزمندگان در جبهه ها با نان خشک افطار می کردند بیان کرد: امروز برخی ها می گویند سایه جنگ روی کشور است و می خواهند ترس از جنگ را در اذهان عمومی وارد کنند تا مجدداً به واسطه مدیریت افکار عمومی به مقاصد غرب زده خود برسند.

وی تصریح کرد: شهید این ماه امیرالمونین (ع) نشانه والای یک انسان کامل است که باید تلاش کنیم تا زوایای وجودی و معنوی این انسان بی نظیر در جهان خلقت را بیشتر تبیین و روشنگری داشته باشیم.

حجتی‌نیا یادآور شد: خداوند این عالم را با همه فراز و نشیب هایش مسخر انسان قرار داد تا این انسان به تکامل برسد.

وی در ادامه تاکید کرد: ابزار تکامل انسان کتاب های الهی و پیامبران هستند که بعد از پیامبر خاتم، قرآن و امامان معصوم، به عنوان الگویی برای ما معرفی شدند‌.

اين فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه امام حسین ع شهید جاوید است اظهار کرد: شهدای ما با اقتدای به اربابشان امروز الگوی جامعه ما هستند و می بینیم که پس از سالها هنوز برای آنان یادواره گرفته می شود و مقامشان مورد تکریم قرار می گیرد.

وی ترس و وادادگی برخی خواص را نشانه دنیاطلبی و عدم باور به نصرت الهی دانست و گفت: امروز برخی ها حرف از سایه جنگ می زنند که باید با قاطعیت گفت سایه جنگی وجود ندارد زیرا در دوران دفاع مقدس با آن امکانات کم و عدم آموزش های لازم ما پیروز شدیم، اکنون که انقلاب اسلامی ایران با قدرت و اقتدار در جهان حضور دارد دشمنان هیج غلطی نمی توانند بکنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: آن چیزی که ما را در دوران دفاع مقدس پیروز کرد ایمان و خلوص و ایثار رزمندگان بود.

حجتی نیا خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی داراي اقتدار معنوی و اقتدار نظامی است و این قدرت الهی باعث پیروزی در میدان های نبرد و عامل بازدارنده هر جنگي می شود.

وی با اشاره به بیانات محکم و آرامش بخش رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امام جامعه ما گفت که جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد و باید بدانیم که ایشان این جملات را فقط برای سخنرانی کردن نمی گویند بلکه برای بشارت به ما و تقویت ایمان و باور همه بیان می کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان ضمن تاکید به مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن گفت: در فتنه ها مسیر را درست پیدا کنیم و در گرد و غبار فتنه ها با هوشیاری و تکیه بر ولایت راه خود را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام بودند و مراسم تشییع این دو شهید که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شدند در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مردم انقلابی و شهید پرور قم تشییع این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان آل یاسین در جوار مسجد مقدس جمکران آغاز کردند و این دو شهید گرانقدر به سمت میعادگاه منتظران ظهور بدرقه شدند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و سید محمد آقامیری استاندار قم در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم بر پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقامه نماز کرد و در ادامه مراسم تدوین در صحن جامع مهدوی این مکان مقدس که به دستور امام زمان (عج) بنا شده، برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم بانوی کرامت و حجت الاسلام اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در قبور مطهر این دو شهید قرار گرفتند و ابدان این شهدا را در جایگاه ابدی آنها قرار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095965

دیگر خبرها

  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد