Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:45:11 GMT

تخلف شرکت شهروند احراز شود برخورد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۳۸۳۹

شهردار تهران گفت: در صورتی که تخلف شهروند در مورد عرضه یک نوع برنج قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز حناچی در حاشیه آئین بزرگداشت هزار شهید منطقه ١٠ با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره خودروهای آلاینده دولتی و نحوه برخورد با آنها گفت: تمامی خودروهای سنگین و اتوبوس‌های دولتی و نظامی طبق بخش نامه‌ای که ابلاغ شد ملزم به اخذ گواهی معاینه فنی شده اند و موضوع خودروهای سبک دولتی هم در دستور کار است تا ملزم به رعایت معاینه فنی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال، برای کنترل آلودگی هوا موضوع اصلاح سوخت از سوی دولت پیگیری شد و با الزام خودروها به اخذ معاینه فنی تلاش می‌کنیم به این هدف دست یابیم. این اقدام، مستمر است و تأثیر مستقیمی بر میزان ذرات معلق دارد.

وی درباره حاشیه‌های عرضه یک نوع برنج در شهروند نیز اظهار کرد: شهروند فروشگاهی است که عمده تولیدکنندگان، محصولاتشان را از این طریق عرضه می‌کنند. در این شرایط، محصول یکی از فروشندگان که ۲۵ سال است که در حوزه تولید برنج فعالیت می‌کند، آن گونه که مطرح شد مشکل داشته، التبه این موضوع هنوز اثبات نشده است.   حناچی گفت: تقاضای ما از همکاران تعزیرات این بود که قبل از صدور حکم قطعی، موضوع اعلام عمومی نشود، اما به هر حال اعلام شد. در هر صورت باید محصولات به صورت دائمی کنترل شوند و در صورتی که تخلف شهروند در این خصوص قطعی شود، برخورد خواهیم کرد.   شهردار تهران همچنین درباره طرح ترافیک خبرنگاران تصریح کرد: در سهمیه‌های طرح ترافیک، سهمیه سه درصدی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است، اما کمیته‌ای متشکل از اعضای شورای شهر و نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک این سهمیه‌ها را بررسی و در نهایت سهمیه‌های قطعی را اعلام خواهند کرد.   منبع: مهر   

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم

ویدیویی از کری‌خوانی یک هوادار فوتبال با لباس صدام حسین در ورزشگاه آزادی منتشر شده که با هم مشاهده می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • این زن، خوش‌شانس‌ترین شهروند آمریکاست!
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت شهرستان گنبدکاووس آغاز شد
  • تجهیز بزرگراه‌های شیراز به سامانه ثبت تخلف رانندگی
  • قطعی برق در ارومیه
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • حضور یک شهروند با گریم صدام حسین در استادیوم فوتبال! + فیلم