Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: امسال با محوریت تأمین مسکن برای ایتام تلاش‌هایی برای ساخت مسکن یک یا چند یتیم در استان صورت گرفت، این در حالی‌است که در مازندران ۴ هزار مددجوی مستأجر داریم. به گزارش بلاغ، رضا نوروزی جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون طرح ساخت مسکن برای ایتام را پایه‌ریزی کردیم و امروز در مازندران ۶ مورد کلنگ‌زنی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: امسال با محوریت تأمین مسکن برای ایتام تلاش‌هایی از قبیل دعوت از خیرین برای در اختیار گذاشتن زمین یا خرید زمین و بعد تحویل آن به کمیته امداد برای ساخت مسکن یک یا چند یتیم دراستان صورت گرفت، این در حالی‌است که در مازندران ۴ هزار مددجوی مستأجر داریم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان و در هفته اکرام ایتام همکاران ما در سطح شهر و مراکز تجمع عزاداران در شب‌های قدر آماده دعوت از حامیان و خیران هستند که مردم دلسوز استان می‌توانند از طریق حضوری و مجازی با وارد شدن به سامانه الکترونیکی کمیته امداد آمادگی خود را برای حامی شدن اعلام کنند.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون در استان ۱۵ هزار فرزند زیر ۱۸ سال تحت پوشش داریم که تعداد ۴ هزار از آن یتیم و دارای حامی مادی و معنوی هستند، همچنین برای ۳ هزار نفر از بقیه فرزندان که با عنوان محسنین تحت پوشش این نهاد قرار دارند حامی پیدا کردیم، همچنین استان مازندران ۲۳ هزار حامی دارد که نزدیک به ۱۸ هزار مورد از این حامیان بومی و بقیه از استان‌های دیگر هستند که سرپرستی یتیمان مازندرانی را بر عهده دارند.

نوروزی جعفری در پایان گفت: در سال ۹۷ حدود ۴ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی تدبیر شد که قرار است به‌صورت پایدار و مستمر تبدیل شود و امسال هم با محوریت توانمندسازی و کمک از منابع کمیته امداد و بانک‌های در حوزه توانمند‌سازی اقتصادی فعال خواهیم بود همچنین خیران صدقات و کمک‌های خود را با نیات مختلف می‌توانند باشماره گیری کد#۰۱۱*۸۸۷۱* به کمیته امداد ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اکبر حسینی موخر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان البرز، ۴ هزار و ۱۲۸ درخواست مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری با موضوع درخواست کمک‌های مالی با سرفصل‌هایی نظیر دارو، درمان، خرید جهیزیه، مالی، ودیعه مسکن و … واصل شد.

وی افزود: بر اساس گزارش پرداخت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز به عنوان متولی پرداخت‌ها، تاکنون به ۲ هزار و ۹۱۰ متقاضی مددجوی بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید استان و غیر مددجویان، ۱۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت شده و پرداخت به سایر متقاضیانی که در بازه زمانی سفر استانی درخواست داده‌اند نیز در دستور کار است.

کد خبر 6095500

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • روایتی از معلم نیکوکار بیرجندی برای حمایت ۱۱ فرزند معنوی
  • بیش از ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین با فراخوان در برنامه محفل
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک