Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@13:05:02 GMT

ورود ۵ کشتی باری دیگر به بندر چابهار

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۴۴۹۵

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از فعالیت شبانه روزی عملیات بندری با ورود همزمان ۵ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور و سایر کالا‌های کانتینری به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور و بارگیری محموله‌های صادراتی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، بهروز آقایی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در چابهار از ورود و تخلیه و بارگیری همزمان ۵ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور به بندر شهید بهشتی چابهار و ۲۴ ساعته شدن فعالیت‌های بندری در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی گفت: در راستای تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور هم اکنون ۵ فروند کشتی حامل کالای اساسی شکر خام، برنج، گندم و کانتینر در این بندر پهلوگیری نموده که با ۲۴ ساعته شدن فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی هم اکنون فرآیند تخلیه کالا‌های اساسی و کانتینر‌های حاوی محموله‌های وارداتی و بارگیری کانتینر‌های صادراتی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با زیرساخت‌های نوین بندری و تجهیزات استراتژیک بندر چابهار از قبیل: مکنده‌های تخلیه غلات با ظرفیت ۶۰۰ تن در ساعت و جرثقیل‌های ساحلی هیچ محدودیتی برای ورود انواع شناور‌ها و تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار وجود ندارد.

آقایی افزود: با هدف تنظیم بازار و تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور، عملیات ترخیص و خروج کالا بصورت ۲۴ ساعت در تمام ایام شبانه روز وجود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چابهار کشتی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی واردات جوشن کبیر شب قدر مسعود پزشکیان عبدالرضا مصری معامله قرن استراماچونی پرویز بهرام شینزو آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار

(تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق