Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالهی دادستان عمومی و انقلاب هشترود در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفت: طی گزارش‌های مردمی و شکایت مالباختگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه و با دستور قضایی از طرف پلیس، سارق‌ها در حین ارتکاب جرم در شهر هشترود، به دام افتادند.

وی گفت: یکی از سارق‌ها در بازجویی خود به ۸۰ فقره و یکی دیگر نیز به ۲۰ فقره دزدی اعتراف کرده و اعتیاد به مواد مخدر را سر آغاز همه بزهکاری‌ها عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: نگهداری هرویین، تریاک سوخته، معامله اموال مسروقه به صورت حرفه‌ای و مشارکت در دزدی‌های متعدد از جمله جرم‌های افراد دستگیر شده در دزدی‌های اخیر مناطق هشترود و چاراویماق می‌باشد.

اسدالهی اضافه کرد: در پرونده سارق‌ها سرقت از معدن پوکه، منزل‌های مسکونی، باغ، خانه باغ، مرغداری، پول نقد، دستگاه‌های حفاری، آهن آلات، لوازمات برقی و مخابراتی، موتور جوش، شیر آلات، لوازم خانگی، لوازم سرمایشی صنعتی، مواد خوراکی و چندین مورد دیگر دیده می‌شود.

وی ارزش اموال مسروقه را ۲۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: متهمین بعد از تفهیم اتهام به زندان هشترود تحویل داده شدند.

 

انتهای پیام/ش

چهار سارق حرفه‌ای در شهرستان هشترود دستگیرشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان