Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:52:04 GMT

ممانعت نماینده مهاباد از تخریب خانه باغ نورچشمی‌ها

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۵۳۴۳

ممانعت نماینده مهاباد از تخریب خانه باغ نورچشمی‌ها

نماینده مهاباد مانع اجرای احکام صادره در خصوص قلع و قمع خانه باغ های غیر قانونی متعلق به تعدادی از مسئولان این شهرستان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، بر اساس اخبار رسیده، همزمان با استقبال عمومی از اقدام انقلابی و قابل تقدیر دادستانی مهاباد در برخورد با هرگونه تعرض به اراضی ملی و تخریب خانه باغها و ویلاهای غیر مجاز در حریم سد این شهرستان، نماینده مهاباد مانع اجرای احکام صادره در خصوص قلع و قمع ویلاهای غیر مجاز چند تن از مدیران و مسئولان این شهرستان که یکی از آنها دارای قرابت نسبی با محمودزاده نیز می باشد در روستای دریاس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اطلاعات موجود، این اقدام نماینده مهاباد در شرایطی صورت گرفته که احکام مذکور چند ماهی است که در اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد منتظر اجرایی شدن هستند. بهمن ماه سال گذشته «کلیجی» مدیر سابق جهاد کشاورزی مهاباد به دلیل زیر بار نرفتن و عدم همراهی با دست اندازی و دخالت های پی در پی نماینده مهاباد در تحمیل نور چشمی ها و بستگانش بر مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد برای تصدی پست های مدیریتی از سمت خود استعفا کرد.

چندی پیش نیز انتشار خبر استخدام بی ضابطه داماد محمودزاده با مدرک دیپلم کشاورزی و تعدادی از اقارب مسئول دفتر وی به جای چند تن از کارکنان باسابقه در اداره گاز مهاباد واکنش های فراوانی را در پی داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر