Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تکلیف تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی مسابقات والیبال جام رمضان رده سنی جوانان قم مشخص شد و تیم‌های موج نوین و کریمه توانستند با عبور از سد حریفان خود به فینال برسند.

در دیدارهای مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بامداد دوشنبه در سالن دانشگاه شهاب دانش قم، در اولین مسابقه از مرحله نیمه نهایی تیم والیبال کریمه با نتیجه دو بر صفر سوهان پارسا را شکست داد و به فینال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا طالب از تیم کریمه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد؛ همچنین محمد خودکار قمی به عنوان بازیکن برتر تیم سوهان پارسا معرفی شد. در مسابقه دوم تیم موج نوین در یک دیدار نزدیک با نتیجه دو بر یک از سد فدک گذشت و به دیدار فینال صعود کرد.

علیرضا اکبری از تیم موج نوین به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. همچنین سیدعلی حسینی عنوان بهترین بازیکن تیم فدک معرفی شد. بدین ترتیب در مسابقه فینال جام رمضان قم تیم‌های موج نوین و کریمه از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه ۱۶ خرداد در سالن شهاب دانش برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می‌روند.

مسابقه رده بندی این پیکارها نیز امروز سه شنبه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید رضائیان بین تیم‌های سوهان پارسا و فدک الف برگزار می‌شود.

کد خبر 4627431

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان والیبال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!

میلاد عبادی پور از لیست نهایی تیم ملی والیبال خط خورد.

طرفداری | با نظر موتا پائز ۱۸ بازیکن از امروز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند.

با اعلام فدراسیون والیبال و بر اساس تصمیم موریس موتاپائز، از لیست ابتدایی ۳۰ نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی، ۱۸ بازیکن برای ادامه تمرینات در اردو ماندگار شدند که در بین اسامی مدعوین، خبری از نام میلاد عبادی‌ پور، کاپیتان تیم ملی نیست.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی