Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی آرژانتینی تاتنهام از اظهارنظر قطعی درباره ماندنش در این تیم خودداری کرد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام از صحبت درباره آینده‌اش و اینکه آیا فصل آینده هم به این تیم متعهد می‌ماند یا نه، خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی است که شایعاتی درباره آینده این مرد آرژانتینی شنیده می‌شود، از جمله اینکه باشگاه یوونتوس بعد از قطع همکاری با ماسیمیلیانو آلگری خواهان استخدام اوست.

پوچتینو که مردانش شنبه هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهند رفت، در یک نشست خبری در پاسخ به سؤال یک خبرنگار ایتالیایی مبنی بر اینکه آیا احتمال رفتن او به سری A وجود دارد، گفت: امروز برای من هیچ مسئله‌ای مهمتر از بازی پیش رو نیست. ما فرصت تاریخ‌سازی داریم و می‌توانم بزرگترین لذت موجود در فوتبال را به هواداران‌مان بدهیم، پس حرف زدن درباره مسائل شخصی در این مقطع کمی شرم‌آور است، چون در قیاس با رویدادی که پیش رو است، آینده من اهمیتی ندارد. الان این من و آینده‌ام نیست که اهمیت دارد. ما چیزهای بزرگتری برای فکر کردن داریم.

فوتبال جهان| غافلگیر شدن پوچتینو از واکنش جدی باشگاه رئال مادرید به شوخی او

پوچتینو افزود: پای فینال لیگ قهرمانان در میان است و من هم دلیلی برای نگرانی نمی‌بینم. من از لیگ قهرمانان یا امکان بردن یک جام مهمتر نیستم. شایعات هم که تکلیف‌شان مشخص است، همیشه هم وجود داشته‌اند و شما باز هم درباره آنها از من سؤال خواهید پرسید اما امروز من فکر می‌کنم که 200 درصد تمرکز ما روی فینال است. بعد از فینال زمان کافی برای حرف زدن داریم و با باشگاه صحبت خواهیم کرد اما تعهد من به تاتنهام 200 درصد است.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس روز یکشنبه هفته جاری به رسانه‌ها گفته بود که این باشگاه تا زمانی پایان تمام تورنمنت‌ها هیچ اقدامی برای انتصاب جانشین آلگری انجام نمی‌دهد و به این ترتیب به نظر می‌رسد این موضوع که پوچتینو هم جزو گزینه‌های مدنظر اوست صحت دارد، البته دیگر گزینه مد نظر یووه، مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی است که او هم درگیر فینال اروپا است، دیداری که چهارشنبه شب برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تاتنهام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!

به گزارش "ورزش سه"، رویس دو روز قبل اعلام کرد که قصد دارد پس از ۱۲ سال حضور در دورتموند در پایان فصل از این باشگاه جدا شود و روز گذشته در جریان پیروزی پرگل این تیم برابر آگزبورگ موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل ارسال کند.

کسب این پیروزی ارزشمند اهمیت بسیاری برای این تیم داشت تا بتواند با روحیه بالاتری به دیدار برابر پاری سن ژرمن در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب در پاریس برگزار خواهد شد قدم بگذارد.

دورتموند پیش از این سابقه یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۷ را در کارنامه دارد و امیدوار است که بتواند با تکرار نتیجه بازی رفت برابر پاری سن ژرمن بار دیگر به فینال این مسابقات صعود کند و فرصت کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.

آنها پیش از این در سال ۲۰۱۳ هم که ورزشگاه ومبلی میزبان فینال لیگ قهرمانان بود توانسته بودند به این دیدار راه پیدا کنند اما برابر بایرن مونیخ شکست خوردند و به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند  و حالا ترزیچ معتقد است که بازگشت دوباره به این ورزشگاه برای فینال می‌تواند بهترین پایان برای دوران حرفه‌ای رویس در این تیم باشد.

ترزیچ در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «بله، یک دوره به پایان خواهد رسید. او در اولین فصل حضورش در دورتموند بازی کرد و بازگشت به آنجا بهترین اتفاق برای او خواهد بود. او اسطوره زنده است.

حضور او هر اتفاق دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد. امیدوارم که دوران خوش مارکو رویس یک ماه دیگر ادامه پیدا کند و ما بتوانیم بازی‌های خوبی را در کنار هم برگزار کنیم.»

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!