Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اشاره به جوانگرایی در کنار اهتمام به تجربه در مدیریت کاروان‌ها و مجموعه‌های حج تمتع امسال گفت: میانگین سنی مدیران حج تمتع ۹۸ حدود ۵۱ سال است و بیش از ۹ درصد این افراد دارای مدرک دکترا هستند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حمید رضا محمدی مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت در خصوص مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌ها (مدیران هتلها) حج تمتع سال جاری توضیحات کاملی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان حج و زیارت و اداره کل کارگزاران، تاکید بر کادرسازی و جوانگرایی در حوزه مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌ها حج تمتع بوده است که به همین منظور در حج تمتع امسال نیز این موضوع را مورد توجه قرار داده ایم.
مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اشاره به جوانگرایی در حوزه مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌های حج تمتع ۹۸ افزود: امسال حدود ۳۰ درصد مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌های حج تمتع به تازگی این جایگاه را کسب کرده اند؛ البته این افراد سال اولی نیستند بلکه در گذشته به عنوان معاون و عوامل فعالیت داشته اند و در فرایند ارتقا به مدیریت رسیده اند.

به گفته محمدی، امسال حدود ۷۰ درصد مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌ها نیز از افراد باتجربه هستند که این جوانگرایی و تجربه می‌تواند تاثیرات مثبتی را به دنبال داشته باشد و امیدواریم شاهد رضایتمندی زائران در این خصوص باشیم.

وی به میانگین سنی و سطح تحصیلات مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌ها اشاره کرد و گفت: میانگین سنی مدیران کارون‌ها و مجموعه‌ها ۵۱.۴ سال است؛ جوانترین مدیران کاروان ۳۰ ساله از مشهد و جوان‌ترین مدیر مجموعه (مدیر هتل) ۳۷ ساله از اصفهان هستند.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: از میان مدیران کاروان‌ها و مدیران مجموعه‌ها حج تمتع امسال ۹.۴ درصد دکترا، ۳۶.۶ درصد فوق لیسانس، ۴۵.۱ درصد لیسانس، ۴.۸ درصد فوق دیپلم و ۴.۱ درصد دیپلم هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حج و زیارت کارگزاران حج حمید رضا محمدی حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی