Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد از انتظار بیش از ۱۳ ساله آتش نشانان برای اختصاص خودروهای بالابر و نردبان هیدرولیک آتش نشانی سخن گفت.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد؛ مجید گریوانی اظهار داشت: استان خراسان شمالی جزو پنج استانی است که نردبان هیدرولیک آتش نشانی ندارد و بجنورد تنها مرکز استانی است که بالابر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریوانی گفت: از آنجا که خراسان شمالی به لحاظ مخاطرات طبیعی جزو استان‌های با تعداد بالای بلایای طبیعی است ایجاب می‌کند تا تجهیزات مناسب برای امدادرسانی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۳۵ نوع حادثه طبیعی می‌تواند دراستان رخ دهد تاکید کرد: این موضوع زمانی مهم‌تر می‌شود که ساختمان‌های مسکونی و تجاری روز به روز بر طبقاتشان افزوده می‌شود و ارتفاع می‌گیرند؛ درحالی که ما نه خودروی بالابر داریم و نه نردبان هیدرولیک.

وی تصریح کرد: در حال حاضر امکانات و تجهیزات ما جوابگوی خطرات احتمالی تا دو طبقه است. اما در بجنورد هزاران ساختمان بیش از از دو طبقه وجود دارد.

گریوانی با اشاره به الحاق شهرک گلستان شهر به محدوده شهری بجنورد طی ماه گذشته نیز گفت: شهرک گلستان با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت دارای ساختمان‌های بیش از پنج طبقه است و همانند شهر بجنورد، در صورت بروز حادثه در آن‌ها به علت نبود خودروهای بالابر و نردبان قطعاً با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد تاکید کرد: در چنین شرایطی که هر لحظه ممکن است به این خودروها احتیاج پیدا کنیم انتظار می‌رود، مسئولان استانی با جذب اعتبار برای خرید تجهیرات مورد نیاز سازمان‌های آتش نشانی حتی از ردیف‌های ملی، گامی در راستای تأمین ایمنی شهروندان بردارند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خودروی نردبان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 به فاصله زمان اندکی از آنکه عنوان شد برخی خودروهای چینی مدیران خودرو به دلیل ایمنی پلاک نمی‌شود، کارخانه مدیران خودرو در بم آتش گرفت. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بم از مهار حریق در انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو این شهرستان خبر داد. نخستین تصاویر را از این آتش سوزی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر آتش‌سوزی کارخانه مدیران خودرو در بم
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • مرگ دردناک مرد ۷۰ساله در عمق چاه زمین کشاورزی شهر ری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان