Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: تخلف دولت در عدم اجرای قانون افزایش حقوق کارکنان شاغل وبازنشسته، به ویژه برای حقوق‌های ۲/۵ تا ۵ میلیون تومان، محرز تشخیص داده شد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با  توجه به اعتراض نمایندگان به نحوه عملکرد دولت نسبت به اجرای قانون مجلس در جز "ی" بند الف تبصره 12، گفت: پیشنهاد اینجانب درباره افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته دولت در صحن علنی مجلس با موافقت قاطع نمایندگان مردم مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا هیأت رئیسه قوه مقننه جلسه‌ای را تشکیل داده و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه را را مأمور پیگیری این موضوع کردند.

رئیس فراکسیون  نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: به دنبال این مصوبه هیأت رئیسه برای پیگیری موضوع جلسه‌ای با حضور آقای علی اصغر یوسف نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور، نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نماینده اداره قوانین مجلس به ریاست آقای قاضی زاده هاشمی تشکیل داد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در این جلسه ابتدا گزارش انحراف و تخلف دولت از قانون مصوب مجلس در ارتباط با افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته ارائه شد، افزود:در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی حاضر در جلسه پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: جمع بندی نهایی در این جلسه این بود که پیشنهادی که ارائه کردیم و در صحن علنی مجلس قرائت و با رأی نمایندگان مردم مصوب شد؛ یعنی جز "ی" بند الف تبصره 12 قانون، ملاک تصمیم گیری برای افزایش حقوق‌ها در سال 1398 است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس افزود: اعضای حاضر در جلسه بر تخلف آشکار دولت در اجرای قانون اذعان و اتفاق نظر داشتند؛ که این تخلف به ویژه برای حقوق‌های 2/5 میلیون تا 5 میلیون تومان محرز تشخیص داده شد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس بیان داشت: بعضی از نمایندگان دولت که در این جلسه حاضر بودند به سندی اشاره داشتند که مبنا و ملاک عملکرد دولت قرار گرفته است؛ در صورتی که این سند در مجلس مطرح و مصوب نشده است وهیچ‌گونه ارتباطی با پیشنهاد مطرح شده در صحن علنی مجلس و در نهایت قانون مصوب مجلس ندارد.

وی گفت: اگر ملاک عملکرد دولت در افزایش حقوق مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته دولت؛ متن و سندی است که در این جلسه ارائه شد، عوض کردن قانون بر خلاف مصوبه پیشنهادی در مجلس است.

حاجی بابایی گفت: با ادله‌ای که ارائه شد، مقرر شد ضمن ارسال گزارش این جلسه به هیأت رئیسه مجلس؛ ظرف ده روز دیوان محاسبات با بررسی احکام صادر شده، گزارشی را برای تصمیم گیری در جلسه آتی ارائه کند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: تخلف دولت در عدم اجرای قانون افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته، به ویژه برای حقوق‌های 2/5 تا 5 میلیون تومان؛ محرز تشخیص داده شد.

انتهای‌ پیام/

R1385/P/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم