Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:32:49 GMT

فعلا برای حضور در انتخابات دوومیدانی برنامه‎ای ندارم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۷۲۸۳

فعلا برای حضور در انتخابات دوومیدانی برنامه‎ای ندارم

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیهانی در نشست خبری پیش از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهان و روزهای پایانی دوره ریاست خود در جمع خبرنگاران گفت: امسال و سال گذشته برای دوومیدانی آسیا متفاوت از سال‌های پیش بود. در آستانه مسابقات مختلف اردوهای مختلف در رده‌های متفاوت برگزار شده است. ما مجبور بودیم اردوهای خود را دیرتر آغاز کنیم تا برای رقابت‌ها آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده فعالیت‌های ورزش دوومیدانی تقریباً تا امروز انجام شده است و آخرین آن رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردیبهشت بود. کارهای ما بر طبق برنامه ریزی در حال انجام است و با توجه به مسائل اقتصادی و شرایط خاص کارها را پیش می بریم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا بی انگیزه شده‌اید و قصد کناره گیری از انتخابات را دارید گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ام. بودن با هر شرایطی با روحیات من سازگاری ندارد اما هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام.

ادامه دارد....

کد خبر 4627550

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی مجید کیهانی مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست